Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019

Μάντσεστερ: Ξενοδοχείο χρέωσε Αυστραλό δημοσιογράφο 55.000 λίρες για μιαα παράπονα για την υψηλή τιμή μιας μπύρας μπορεί να μην αποτελούν είδηση, όμως ένας Αυστραλός δημοσιογράφος έχει έναν παραπάνω λόγο να γκρινιάζει αφού χρεώθηκε πάνω από 55.000 λίρες (61.300 ευρώ) για μια μπύρα σε ξενοδοχείο στο Μάντσεστερ της Μεγάλης Βρετανίας.
Ο Πίτερ Λέιλορ, ο οποίος είναι συντάκτης αυστραλιανής εφημερίδας, χρεώθηκε αυτό το υπέρογκο ποσό για ένα μπουκάλι Deuchars IPA στο ξενοδοχείο Malmaison, το οποίο έκανε το λάθος να πιει μετά από μια απαιτητική ημέρα στη δουλειά.
«Αποφάσισα ότι ήθελα μια μπύρα στο δρόμο προς το σπίτι και έτσι μπήκα στο μπαρ του ξενοδοχείου, όπου βρίσκονταν ήδη κάποιοι φίλοι μου» είπε στον Guardian.
«Οταν πλήρωσα, δεν φορούσα τα γυαλιά μου και υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τη μηχανή, οπότε έπρεπε να βάλω τα στοιχεία μου δύο φορές. Είχα ένα περίεργο συναίσθημα και ρώτησα ”Πόσο πληρώσα μόνο για εκείνη την μπύρα”;».
Η υπάλληλος στο μπαρ κοίταξε την απόδειξη και είπε: «Ω Θεέ μου!» ενώ ήταν απρόθυμη να του δείξει την απόδειξη.
Οταν διαπίστωσε ότι είχε χρεωθεί 99.983 δολάρια Αυστραλίας, ο Λέιλορ ζήτησε να μιλήσει με τον διευθυντή του ξενοδοχείου, ο οποίος παραδέχθηκε αμέσως το λάθος και υποσχέθηκε να το διορθώσει με την τράπεζά του.
Ο δημοσιογράφος έφυγε από το μπαρ, υποθέτοντας - λανθασμένα - ότι η τράπεζα ποτέ δεν θα ενέκρινε μια τόσο μεγάλη πληρωμή ούτως ή άλλως.
«Ξύπνησα με ένα ανησυχητικό τηλεφώνημα από τη γυναίκα μου, που βρήκε μια τεράστια τρύπα στο λογαριασμό μου», είπε ο Λέιλορ. «Μπορούν να τραβήξουν τα χρήματα σε ένα δευτερόλεπτο, αλλά προφανώς χρειάζεται μέχρι και 10 εργάσιμες ημέρες για να τα επιστρέψουν. Αυτή τη στιγμή χάνω ένα μεγάλο μέρος των τόκων μου και μου λείπουν 99.000 δολάρια από την τσέπη» δήλωσε φανερά εκνευρισμένος ο άτυχος άνδρας.
«Φαίνεται πως έχω παραγγείλει την ακριβότερη μπύρα στην ιστορία» δήλωσε ο Λέιλορ. «Ηταν καλή, αλλά όχι τόσο καλή».
Ενας εκπρόσωπος του ξενοδοχείου δήλωσε: «Αυτή τη στιγμή διεξάγουμε έρευνα για το τι συνέβη. Είμαστε σε επαφή με τον Πίτερ για να ζητήσουμε συγνώμη και να διασφαλίσουμε ότι αυτό θα επιλυθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα».
Πηγή: Guardian

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!