Έναν ιδιαίτερο τρόπο για να καταπολεμήσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει λόγω της σχιζοφρένειας, με την οποία διαγνώστηκε, έχει βρει η Κέιτ, 18 ετών, υποστηρίζοντας πως αυτός είναι ένας τρόπος διαφυγής.
Συγκεκριμένα, η νεαρή κοπέλα αποφάσισε να βρει «καταφύγιο» στην ζωγραφική, αλλά οι «πίνακές» της έχουν σοκάρει τους ψυχιάτρους. «Πάντα έκρυβα τον καλλιτέχνη μέσα μου, απλώς το συνειδητοποίησα όταν εμφανίστηκε η ψυχική μου ασθένεια», ανέφερε αρχικά.
Και συνέχισε: «Δυστυχώς, μόλις λέω στους ανθρώπους τι αντιμετωπίζω, νιώθω ότι όλα αυτά φαίνονται. Το όνομά μου είναι Κέιτ και είμαι 18 ετών. Είμαι καλλιτέχνης και έχω σχιζοφρένεια».
Ακόμα, η Κέιτ υποστήριξε: «Στα 17 μου διεγνώσθη με σχιζοφρένια, αφού οι γονείς μου είχαν αρχίσει να ανησυχούν για την πνευματική μου κατάσταση που όλο και χειροτέρευε. Ζωγραφίζω πολλές από τις παραισθήσεις μου, γιατί αυτό με βοηθά πολύ να τις αντιμετωπίσω».
Όσον αφορά στις δημιουργίες της, απάντησε: «Στις ψευδαισθήσεις μου ακούω φωνές, ηχητικά εφέ, τυχαίους θορύβους και συχνά βλέπω έντομα, πρόσωπα και μάτια από το πουθενά. Έχω παραισθήσεις πολύ συχνά. Η κατάθλιψή μου με κάνει να νιώθω άχρηστη σαν τα έντομα που ζωγραφίζω. Αυτό το έντομο σέρνεται στο ταβάνι μου και κάνει θόρυβο. Το βλέπω και κάτω από αντικείμενα. Αυτή είναι η αυτοπροσωπογραφία μου. Κοίταξα στον καθρέφτη και τα μάτια μου έκαναν αυτό το πράγμα. Το ζωγράφισα».
Δείτε…