Πέμπτη 30 Μαΐου 2019


Ένα από τα πιο διάσημα ζευγάρια στον κόσμο, ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η Αμάλ Αλαμουντίν, ανοίγουν τις πόρτες του σπιτιού τους, στη λίμνη Κόμο, για ένα ζευγάρι, σε μια προσπάθεια να συγκεντρώσουν δωρεές για το ίδρυμα Κλούνεϊ, που υπερασπίζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Για το σκοπό αυτό, ο Τζόρτζ Κλούνεϊ έφτιαξε ένα χιουμοριστικό βίντεο. «Είμαι ο Τζορτζ Κλούνεϊ και είμαι εδώ για να σας προσκαλέσω στην Ιταλία, με τη σύζυγό μου κι εμένα», ξεκινά στο βίντεο ο ηθοποιός για να τον κόψει ο σκηνοθέτης ζητώντας του να…ακολουθήσει το σενάριο. «Γεια, είμαι ο σύζυγος της Αμάλ Κλούνεϊ, Τζορτζ, και θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε στη λίμνη Κόμο», συνεχίζει ο Κλούνεϊ, και εξηγεί ότι οι τυχεροί θα συζητούν με την Αμάλ για τη δικαιοσύνη, ενώ εκείνος θα σερβίρει ήσυχα το δείπνο.
Και για να προσθέσει ακόμα ένα κίνητρο συνεχίζει λέγοντας: «Εχω και το τηλέφωνο του σπιτιού του Μπραντ Πιτ, μπορώ να σας το δώσω».

Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!