Τρίτη 7 Μαΐου 2019


Eξαιρετικά ευδιάθετος εμφανίστηκε στους δημοσιογράφους ο πρίγκιπας Harry, καθώς έγινε για πρώτη φορά πατέρας.
Η Δούκισσα του Sussex και ο γιος της χαίρουν άκρας υγείας σύμφωνα με την ανακοίνωση του παλατιού, με το μωρό να ζυγίζει περίπου 3.260 γραμμάρια.
Ο Δούκας του Sussex δήλωσε: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος να ανακοινώσω πως η Meghan και εγώ αποκτήσαμε σήμερα το πρωί ένα υγιέστατο αγόρι. Είμαι εξαιρετικά υπερήφανος για τη σύζυγό μου».
Το παλάτι του Μπάκινγχαμ αποκάλυψε μεταξύ άλλων πως η μητέρα της Δούκισσας, Doria Ragland, ήταν καθ’όλη τη διάρκεια στο πλευρό της, προτείνοντας να κάνει γέννα στο σπίτι.
Ο πανευτυχής Πρίγκιπας Harry είπε: «Είναι εξαιρετικό. Είμαι απόλυτα ενθουσιασμένος. Είμαστε ευγνώμονες για την αγάπη και τη στήριξη που μας δείχνετε. Καθυστέρησε λίγο και είχαμε αρκετό χρόνο να σκεφτούμε ονόματα».
Categories:

1 σχόλιο:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!