Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019


Ο χώρος των social media έχει χρήμα και στο πλαίσιο αυτό το Instagram άρχισε την Τρίτη (19/3) δοκιμές ενός νέου χαρακτηριστικού/λειτουργίας, που επιτρέπει σε χρήστες στις ΗΠΑ να κάνουν απευθείας αγορές προϊόντων που βλέπουν εντός της εφαρμογής. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της νέας επιλογής «checkout», εφόσον τα συγκεκριμένα έχουν τεθεί προς πώληση.
Σχετικό ρεπορτάζ είχε και το «Reuters», αναφέροντας πως η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των σχεδίων του Facebook για την περαιτέρω οικονομική αξιοποίηση επιτυχημένων υπηρεσιών του. Μέσα σ’ αυτές είναι και το «Instagram». Βλέπετε το κεντρικό «προϊόν» του Facebook, το «News Feed», καταβάλλει προσπάθειες προσέλκυσης νέου ενδιαφέροντος.
Όπως αναφέρεται, το Instagram έχει αρχίσει συνεργασία με πάνω από 20 «μεγάλα ονόματα» όπως οι Adidas, H&M, η εταιρεία της Κάιλι Τζένερ. Μ’ αυτό τον τρόπο εισέρχεται σ’ έναν χώρο, στον οποίο δραστηριοποιούνται «παραδοσιακά» «ισχυρά ονόματα» όπως είναι η «Amazon» και το «Walmart».
Πώς θα γίνεται η αγορά μέσω του Instagram; Οι χρήστες με τη νέα λειτουργία θα είναι σε θέση να κάνουν κλικ σε προϊόντα τα οποία εμφανίζονται σε ένα post και να βλέπουν τις τιμές τους. Ακολούθως θα μπορούν να κλικάρουν για να εμφανιστεί μια φόρμα παραγγελίας, όταν θα θέλουν να αγοράσουν το προϊόν. Στη συνέχεια θα μπορούν να κάνουν checkout και να πληρώνουν μέσω Visa, Mastercard, American Express, Discover και PayPal.
Μέχρι τώρα το Instagram επέτρεπε απλά σε «μάρκες» και «εταιρίες» να δίνουν links στις ιστοσελίδες τους, ώστε να μπορούν οι χρήστες να πηγαίνουν εκεί για τις αγορές τους.
Πηγή: naftemporiki.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!