Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Ο Ρέμος για τις Πρέσπες λίγο μετά τη συναυλία στα Σκόπια
Για τη συμφωνία των Πρεσπών τοποθετήθηκε μέσω ανάρτησής του στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ο Αντώνης Ρέμος.
Ο δημοφιλής τραγουδιστής παίρνει θέση ζητώντας δημοψήφισμα ώστε να αποσαφηνιστεί η θέση του κόσμου στο Σκοπιανό.
Αναλυτικά η ανάρτησή του:
«Φίλοι μου καλησπέρα. Λόγω των εξελίξεων των ημερών έχω κι εγώ την ανάγκη να τοποθετηθώ για τα όσα διαδραματίζονται και αφορούν στην Μακεδονία! Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει αν είναι σωστό η λάθος αυτό που γίνεται με την ονομασία την Μακεδονίας μας (αν και για μένα προσωπικά είναι έγκλημα) Αυτό θα το κρίνει η ιστορία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι και για αυτήν την τεράστιας σημασίας απόφαση για τη χώρα μας θα πρέπει να την πάρει ο λαός με δημοψήφισμα!! Συμφωνώ και προσυπογράφω και εγώ για το δημοψήφισμα Για τη συμφωνία των Πρεσπών. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ, ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ???» έγραψε, ενώ με story του στο Instagram προσκαλούσε σε «Δημοψήφισμα τώρα».

Ο Ρέμος για τις Πρέσπες λίγο μετά τη συναυλία στα Σκόπια
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αντώνης Ρέμος τα τελευταία χρόνια δίνει το παρών σε events που διοργανώνουν τις ημέρες των Χριστουγέννων τα καζίνο της γειτονικής χώρας. Θα ήταν απορίας άξιο το πώς θα μπορούσε να συνεχίσει τις συνεργασίες του εάν δεν υπήρχε τώρα αλλά και στο άμεσο μέλλον μια οριστική διευθέτηση του ονοματολογικού της πΓΔΜ με την ένταξή της σε ΕΕ και ΝΑΤΟ και μια κοινά αποδεκτή λύση για τις 2 χώρες.
Υπενθυμίζεται ότι τις ημέρες των εορτών πολλοί Έλληνες τραγουδιστές μετέχουν σε παρόμοια events, ενώ εκατοντάδες είναι οι συμπολίτες μας που μεταβαίνουν στα Σκόπια για λόγους αναψυχής.
Δείτε στιγμιότυπα από τις εμφανίσεις του Αντώνη Ρέμου στα καζίνο Flamigo και Princess των Σκοπίων το 2017 και το 2015 αντίστοιχα:
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!