Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

Daniel Negreanu βρέθηκε απέναντι στον Jeff Gross σε μια τελείως διαφορετική πρόκληση.
Ο Jeff Gross έπρεπε να μετατραπεί σε ανθρώπινο ανιχνευτή ψέματος.
Στα πλαίσια της πρόκλησης ο Jeff Gross έκανε τρεις ερωτήσεις στον Daniel Negreanu. Ο Καναδός απάντησε σε όλες αλλά σε μία από αυτές η απάντηση δεν ήταν αληθινή.
Δείτε τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις που έδωσε ο Negreanu και μαντέψτε ποια απάντηση μπορεί να ήταν σκέτη μπλόφα!
Ερώτηση 1: Πες μου ένα πράγμα για τον εαυτό σου που οι φαν σου στο πόκερ μπορεί να μην γνωρίζουν.
Ο Negreanu απάντησε πως έχει πάθος με το καραόκε και δεν χάνει ευκαιρία να τραγουδάει ρέγκε, Έμινεμ και όλα.
Ερώτηση 2: Ποια ήταν η πιο ντροπιαστική στιγμή της ζωής σου;
Η απάντηση του Daniel Negreanu ήταν η εξής: “Ήμουν 22 ετών και θα έβγαινα ραντεβού. Ήταν το πρώτο μας ραντεβού και όταν πήγα να την πάρω έπρεπε να αλλάξω παντελόνι γιατί πήγα να αεριστώ και τελικά… χέκλασα. Αυτό ήταν πολύ ντροπιαστικό και δεν πιστεύω πως το μοιράστηκα”.
Ερώτηση 3: Οι γονείς μου θα φρίκαραν αν ήξεραν πως κάποτε…
Daniel Negreanu: “ Ο πατέρας μου ήταν πολύ ερωτευμένος με το κρασί του που το έφτιαχνε μόνος του και το πρόσεχε. Αν ήξερε πως όταν ήμουν έφηβος έπαιρνα από το κρασί του με τους φίλους μου θα φρίκαρε”.
Ο Jeff Gross πίστεψε πως ο Negreanu απάντησε ψέματα στην πρώτη ερώτηση και πως δεν του αρεσει το καραόκε ωστόσο έπεσε έξω!
Η μπλόφα του Negreanu ήταν στην 2η ερώτηση ωστόσο ο pro απάντησε τόσο πιστικά που αποπροσανατόλισε τον Jeff Gross.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!