Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018


Από την εποχή που βρέθηκε στο προσκήνιο υποδυόμενος τον έμπορο ναρκωτικών Ράσελ «Στρίνγκερ» Μπελ στη πετυχημένη σειρά «The Wire» του HBO, ο 46χρονος σήμερα Έλμπα έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο περιζήτητα ονόματα του Χόλιγουντ.
«Όταν έμαθα για τον τίτλο του πιο σέξι άνδρα, στην αρχή σκέφτηκα "μου κάνουν πλάκα". Κοίταξα στον καθρέφτη, για να δω τι μου βρήκαν και ανακάλυψα ότι δεν ήμουν κι άσχημος. Σοβαρά τώρα πάντως, με έκανε να νιώσω ωραία. Ήταν μια ωραία έκπληξη που τόνωσε την αυτοπεποίθησή μου», είπε ο 46χρονος όταν ενημερώθηκε για την επιλογή του People.
Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι ο Έλμπα δεν ήταν πάντα ο κούκλος που είναι σήμερα. Την εποχή που φοιτούσε στο Λύκειο δεχόταν συχνά bullying τόσο εξαιτίας του χρώματός του, όσο και εξαιτίας της άχαρης εμφάνισής του.  «Ημουν πολύ ψηλός και αδύνατος. Και το όνομά μου ήταν "Ίντρισα Ακούνα Έλμπα". Όπως καταλαβαίνετε έπεφτε πολύ δούλεμα» είχε πει κάποτε ο ηθοποιός.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!