Τρίτη 8 Μαΐου 2018


Η πρώην playmate Elke Jeinsen βάζει φωτιά στον Ντόναλντ Τραμπ και προβαίνει σε αποκαλύψεις: Το 1993 με φώναξε στον ουρανοξύστη του μαζί με τη φίλη μου την Barbara Moore. Ήθελε σαν μανιακός να κάνει σεξ και με τις 2 μας. Τελικά με έβαλε να καθίσω σε μια πολυθρόνα και να τον παρακολουθώ να κάνει έρωτα στη φίλη μου.

Και η Γερμανίδα πρώην κουνελάκι, συνεχίζει: «Πήγαμε στο ρετιρέ στον ουρανοξύστη του. Μιλήσαμε, γελάσαμε, ήπιαμε και μετά ζήτησε στην Barbara να κάνουν έρωτα. Εμένα δεν μου έκανε κάποια πρόταση. Θα πείτε που είναι το κακό. Όταν συνέβησαν όλα αυτά ο Τραμπ ήταν με την Marla Maples η οποία ήταν 6 μηνών έγκυος την κόρη του Τίφανι.»

«Ο πρόεδρος ήταν μεγάλος εραστής και αληθινός τζέντλεμαν. Η Barbara συναντιόταν με τον Τραμπ και πιο πριν και εκείνος της ζήτησε να φέρει και μια φίλη της μαζί. Έτσι πήγα εγώ. Είχαμε πάει στη Νέα Υόρκη για μια φωτογράφηση για τη Βικτόριας Σίκρετ. Ο Πρόεδρος μας πήρε με μια λιμουζίνα. Ήμασταν ντυμένες σέξι, πήγαμε στο ρετιρέ του και μας κέρασε άφθονη σαμπάνια. Μας είπε να φάμε ότι θέλουμε να ζητήσουμε. Με την Barbara ήμασταν κουνελάκια του playboy και το να παίζουμε μεταξύ μας ήταν κάτι συνηθισμένο.»

Αυτό που εξέπληξε πάντων τη Γερμανίδα ήταν πως ο Τραμπ δεν τους ζήτησε να συνουσιαστούν και οι 3 μαζί, αλλά την άφησαν να κάθεται σε μια γωνίτσα σε μια πολυθρόνα και να τον παρακολουθεί.

Σήμερα η Jaisen είναι 51 ετών και ζει στο Λος Άντζελες όπου εργάζεται σαν γυμνάστρια
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!