Σάββατο 28 Απριλίου 2018


Τίτλοι τέλους για τον Αντρές Ινιέστα στην Μπαρτσελόνα, καθώς ο αρχηγός των «μπλαουγκράνα» ανακοίνωσε ότι αποχωρεί με την ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου.
Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, ο 33χρονος άσος επιβεβαίωσε τις φήμες που τον ήθελαν να συνεχίζει την καριέρα του σε άλλη ομάδα και πιθανότατα και σε διαφορετική ήπειρο, αφού έχει πρόταση από την Κίνα, στην οποία θα πρέπει να απαντήσει μέχρι το τέλος του μήνα.
«Αυτή η σεζόν είναι η τελευταία στη Βαρκελώνη. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποχωρήσω, αφού αισθάνομαι ακόμη σημαντικός και βασικός στην ομάδα και έχω τη δυνατότητα να κατακτήσω ακόμη έναν τίτλο» είπε ο Ινιέστα, με την αναφορά στον κυριακάτικο αγώνα των με τη Λα Κορούνια.
«Μετά από 22 χρόνια στο σύλλογο, γνωρίζω τι σημαίνει να είσαι παίκτης της Μπαρτσελόνα, της καλύτερης ομάδας στον κόσμο. Ξέρω τι απαιτείται για να φοράς αυτή τη φανέλα και να είσαι αρχηγός. Θέλοντας να είμαι ειλικρινής απέναντι στον εαυτό μου και το σύλλογο, η καριέρα μου στην Μπαρτσελόνα τελειώνει εδώ», συνέχισε.
«Είναι μια πάρα πολύ δύσκολη μέρα για μένα, καθώς πρέπει να αποχαιρετήσω την ομάδα στην οποία πέρασα όλη τη ζωή μου. Είμαι ευγνώμων στην Μπαρτσελόνα για όσα πέρασα εδώ και η απόφαση να φύγω δεν ήταν καθόλου εύκολη», πρόσθεσε ο Ισπανός διεθνής άσος.
Για το ότι ποτέ δεν του απονεμήθηκε η «Χρυσή Μπάλα», είπε: «Δεν είναι πρόβλημα για μένα. Το γεγονός ότι ήμουν υποψήφιος με παίκτες όπως ο Μέσι και ο Τσάβι είναι ιδιαίτερα τιμητικό. Ήταν τιμή και προνόμιο για μένα που μοιράστηκα τόσα χρόνια δίπλα στον Μέσι. Δεν υπάρχει κανένας σαν κι αυτόν. Ήταν καθοριστικός στους τίτλους που κατακτήσαμε. Είμαι τυχερός που είχα τέτοιους συμπαίκτες και προπονητές».
Και κατέληξε αναφερόμενος στο μέλλον του: «Θα αποφασίσω στο τέλος της σεζόν. Υπάρχουν ακόμα θέματα που θα πρέπει να διευκρινιστούν. Δεν θέλω ποτέ να παίξω κόντρα στην Μπαρτσελόνα, άρα δεν νομίζω ότι θα συνεχίσω στην Ευρώπη. Δεν θέλω να κοροϊδέψω κανένα. Κοντεύω τα 34, έδωσα όσα μπορούσα και πιστεύω ότι δεν μπορώ να προσφέρω περισσότερα. Θέλω να πάω κάπου που θα είμαι ευτυχισμένος όπως εδώ».
Ύστερα από καριέρα 22 χρόνων στην Μπαρτσελόνα ο Ινιέστα μετρά 31 τρόπαια και σύντομα θα τα κάνει 32, με την αναμενόμενη κατάκτηση του ισπανικού πρωταθλήματος.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!