Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018


Στην Ιαπωνία, η αγορά σοκολάτας υπολογίζεται στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Euromonitor International. Η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου είναι αρκετά πίσω από τις ΗΠΑ (18,9 δισεκατ. δολάρια) αλλά κατέχει τα πρωτεία στην Ασία και οι καταναλωτές της διψούν για καινοτομίες.
Μάλιστα, ο Άγιος Βαλεντίνος είναι η ημέρα με τη μεγαλύτερη κατανάλωση σοκολάτας τον χρόνο.
Φέτος ο πακτωλός εκτιμάται στα 130 δισεκ. γεν (λίγο λιγότερα από ένα δισεκ. ευρώ), σύμφωνα με την Kinenbi Culture Laboratory, εταιρία έρευνας γιαπωνέζικων γιορτών.
Και έναν μήνα αργότερα, στις 14 Μαρτίου, οι κύριοι θα έχουν την ευκαιρία να ανταποδώσουν στις κυρίες αυτές τα δώρα, τηρώντας το έθιμο που λέγεται «White Day» (Λευκή Ημέρα).
Για τους σοκολατοποιούς, τα έθιμα αυτά είναι ένα ανέλπιστο εύρημα σε μια περίοδο μάλλον νεκρή εμπορικά μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων.
«Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι τεράστια για μας», λέει ο γάλλος ζαχαροπλάστης Φρεντερίκ Μαντλέν που έχει αρκετά καταστήματα στο Τόκιο. «Μια Γιαπωνέζα θα κάνει κατά μέσο όρο 8 με 10 δώρα και μετά ο άνδρας θα ανταποκριθεί παρομοίως τριπλασιάζοντας ή τετραπλασιάζοντας την αξία του δώρου του».
Πάντως, την 1η Φεβρουαρίου, η βελγική σοκολατοποιία Godiva, με ολοσέλιδη διαφήμισή της στην εφημερίδα Asahi κάλεσε τις Γιαπωνέζες να σταματήσουν να προσφέρουν την ημέρα του αγίου Βαλεντίνου σοκολάτες στους άνδρες συναδέλφους και συνεπώς να πάψουν να ξοδεύουν τόσα πολλά χρήματα για «συμβατικά δώρα που νιώθουν υποχρεωμένες να κάνουν».
«Η μέρα αυτή είναι για να εκφράζονται τα αληθινά αισθήματα και όχι η μέρα για την εναρμόνιση των σχέσεων στη δουλειά«, έγραφε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!