Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018


Η Πάρις Χίλτον αρραβωνιάστηκε. Ο εκλεκτός της καρδιάς της, ο 32χρονος ηθοποιός Κρις Ζίλκα έκανε πρόταση γάμου στην 36χρονη Αμερικανίδα σελέμπριτις, γόνο της γνωστής οικογένειας με την ξενοδοχειακή αλυσίδα, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς με ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι 20 καρατιών.
Η πρόταση έγινε με φόντο ένα ειδυλλιακό σκηνικό στο Άσπεν του Κολοράντο όπου είχαν πάει εκδρομή για το σαββατοκύριακο.
Σύμφωνα με το ΤΜΖ ο Ζίλκα είχε παραγγείλει το δαχτυλίδι των αρραβώνων το καλοκαίρι, αλλά χρειάστηκαν τέσσερις μήνες για να κοπεί.
Το κεντρικό διαμάντι το περιβάλουν πολλά μικρότερα και ο νεαρός ηθοποιός πλήρωσε 2 εκατ. δολάρια.
«Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που αρραβωνιάστηκα τον έρωτα της ζωής μου και καλύτερό μου φίλο. Δεν έχω νιώσει ποτέ πιο χαρούμενη, ασφαλής και ερωτευμένη. Είναι τέλειος για μένα με κάθε τρόπο και μου έδειξε ότι τα παραμύθια υπάρχουν», είπε η Χίλτον.
Αλλά και ο 32χρονος Κρις δήλωσε ότι «νιώθω ο πιο τυχερός άνθρωπος του κόσμου που θα παντρευτώ το κορίτσι των ονείρων μου. Ανυπομονώ να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου μαζί της»
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!