Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017


H έλευση της δέκατης γενιάς του Honda Civic σήμανε και την αλλαγή πορείας της μάρκας σε πολλούς τομείς. Η φίρμα με το υψηλότερο τεχνολογικό στάτους ανάμεσα στις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες υιοθέτησε για πρώτη φορά τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης VTEC, δήλωσε «παρών» στην οικογένεια των 1.000 κ.εκ. και αναθεώρησε την άποψή της για τη διαμόρφωση της δομής του αυτοκινήτου.

Αυτά τα βήματα μπορεί να φαντάζουν εύκολα για μια ευρωπαϊκή μάρκα, αλλά για τη Honda είναι ένας άθλος. Η εταιρεία είναι προσηλωμένη στην άποψη των μηχανικών και ακόμη βάζει σε δεύτερη μοίρα τις κατευθύνσεις του μάρκετινγκ. Και επειδή όλα κρίνονται στην τελευταία γραμμή, να τονίσω την αύξηση των πωλήσεων το 2016, την απορρόφηση όλης της παραγωγής από την παγκόσμια αγορά και την αυξανόμενη ζήτηση των μοντέλων της.

Στη Βαρκελώνη, επέλεξα για την πρώτη δοκιμή την έκδοση που ενδιαφέρει περισσότερο την ελληνική αγορά. Ξεκίνησα με το ολοκαίνουργιο λιλιπούτειο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 1.000 κ.εκ. απόδοσης 129 ίππων, που συνδυάζεται με το ανανεωμένο αυτόματο κιβώτιο CVT επτά σχέσεων.

Το μοτέρ που αλλάζει τη θέση του αυτοκινήτου στην αγορά ανεβάζει πρόθυμα στροφές και δίνει μεγάλη ποσότητα ενέργειας. Η ροπή των 18 χλγμ. είναι διαθέσιμη μόλις πατήσεις το γκάζι από τις 1.700 σ.α.λ. Το νέο μοτέρ δεν είναι θορυβώδες, έχει απαλλαχτεί από κραδασμούς και είναι οικονομικό. Πρόκειται για μια επίδειξη της τεχνολογικής υπεροχής της μάρκας.

Οι πρώτες εντυπώσεις από την οδική συμπεριφορά είναι θετικές. Να τονίσω την υψηλή στιβαρότητα της κατασκευής, το άκαμπτο πλαίσιο, την πρωτόγνωρη άνεση στην ιστορία του Civic και την αίσθηση ασφάλειας. Ωστόσο, θα ήθελα το τιμόνι να είναι πιο στιβαρό και με μικρότερη υποβοήθηση. Το κιβώτιο να έχει λιγότερο θόρυβο και να εκτελεί πιο γρήγορα τις αλλαγές σχέσεων.

Περισσότερο μου άρεσε ο συνδυασμός του χιλιάρη κινητήρα με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Εδώ, ο οδηγός έχει αμεσότερη παρέμβαση στη παροχή της ενέργειας και τη διαχείρισή της.

Οι δύο επιλογές του μικρού κινητήρα είναι από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς, κυρίως για αστική χρήση.

Πάντως η πιο ολοκληρωμένη πρόταση από την γκάμα του νέου Civic, τόσο για το αστικό περιβάλλον όσο και τον αυτοκινητόδρομο, είναι η έκδοση με τον επίσης καινούργιο κινητήρα 1.500 κ.εκ. ισχύος 182 ίππων, με ροπή 24,4 χλγμ. από 1.900 σ.α.λ. - 5.000 σ.α.λ και χειροκίνητο κιβώτιο.

Το μοτέρ είναι ένα από τα καλύτερα και ισχυρότερα της κατηγορίας, το κιβώτιο ακούει τον οδηγό, οι αναρτήσεις δεν φοβούνται ούτε τις οριακές καταστάσεις κίνησης και επιτέλους το τιμόνι συνομιλεί με τον έμπειρο χειριστή.

Αυτό το σύνολο αναδεικνύει όλη την προσπάθεια της μάρκας να διεκδικήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στα μικρομεσαία μοντέλα και να ξεπεράσει τις ευρωπαϊκές κατασκευές.

Το βάζω στην πρώτη θέση των προτιμήσεών μου και αφήνω ένα παράθυρο για την έκδοση 1.5CVT που θα οδηγήσω για πολλές ημέρες στην Ελλάδα.
Ελπίζω ότι η νέα εμπορική πολιτική θα καθορίσει λογικές τιμές για το αυτοκίνητο, που του αξίζει μια καλή θέση και στην ελληνική αγορά. Ερχεται τον Ιούνιο.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!