Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017


Το 2016 ήταν αναμφίβολα η χρονιά που το mobile gaming τράβηξε ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον, τόσο των developers όσο και των χρηστών που ανταποκρίθηκαν με το παραπάνω. Πώς μεταφράζεται όμως αυτό σε έσοδα;

Σύμφωνα με την SuperData Research, η χρονιά που φτάνει στο τέλος της ήταν η καλύτερη χρονιά για το mobile gaming.

Τα έσοδα έφτασαν στα 19 δισ. δολάρια και οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες στους 2.6 δισ.

Οι παίκτες που ξόδεψαν τα περισσότερα ανήκουν στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

Ωστόσο, το mobile gaming δεν έχει φτάσει στο peak του.

Προβλέπεται ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Η κατηγορία του mobile gaming έχει εξαιρετικά δημοφιλή παιχνίδια όπως Monster Strike και Clash of Clans, τίτλοι που ξεπερνούν το δισεκατομμύριο σε έσοδα.

Ωστόσο, μέσα στη χρονιά ήρθαν παιχνίδια όπως Pokemon Go με κέρδη 788 εκατ. δολ και το Super Mario Run που σε τρεις μέρες έβγαλε 14 εκατ. δολάρια.

Το virtual reality δεν κατάφερε να κάνει πολλά, οι δημιουργοί VR παιχνιδιών είχαν κέρδη γύρω στα 2,7 δισ. δολάρια.

Μέχρι το 2017 τα έσοδα από το VR αναμένονται να φτάσουν στα 17.8 δισ. δολάρια.

Αugmented και mixed reality έβγαλαν 1 δισ. και 100 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα.

Στα VR headsets, η Samsung ήταν κυρίαρχη με το Samsung Gear VR και 2.3 εκατ. αποστολές.

ΠΗΓΗ: techblog.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!