Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Διαμαντίδης: Θα είναι βλακεία να δώσουν το όνομά μου στο ΟΑΚΑ...
Ατάκα και είδηση ήταν οι δηλώσεις που έκανε ο Δημήτρης Διαμαντίδης στη συνέντευξη Τύπου αμέσως μετά το τέλος του τέταρτου και τελευταίου τελικού ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό στον οποίο γράφτηκε ο επίλογος στην ΤΕΡΑΣΤΙΑ καριέρα του. Ο πολύπειρος γκαρντ τόνισε ότι αποχωρεί γεμάτος, αλλά και πως πραγματικά δεν το έχει καταλάβει ότι αυτό ήταν το τελευταίο του παιχνίδι και πως δεν θα υπάρξει άλλο, ενώ επεσήμανε ότι δεν πρόκειται να γίνει προπονητής.

Παράλληλα, είπε ότι θα είναι μεγάλη βλακεία αν ονομαστεί σε Δημήτρης Διαμαντίδης το ΟΑΚΑ, αλλά έριξε και ατάκα «βόμβα» στο φινάλε: «Είπα, δεν το χάνεις ρε Βασιλάρα. Όλος ο κόσμος καταλαβαίνει τι ποιότητα και ικανότητα έχει σαν παίκτης. Όλοι το ξέρουν».

Μετά το τέλος των δηλώσεων του χειροκροτήθηκε από τους δημοσιογράφους για περίπου μισό λεπτό και αποχώρησε από την αίθουσα. 



«Είναι μια περίεργη βραδιά για μένα προσωπικά και για όλη την ομάδα. Από τη μία χάσαμε ένα παιχνίδι κι έναν τίτλο. Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Για μας είναι μια δύσκολη στιγμή. Ο τρόπος που χάθηκε το παιχνίδι με στενοχωρεί, αλλά όταν κάθομαι και σκέφτομαι τα τόσα χρόνια που ήμουν στο μπάσκετ δεν περίμενα να ζήσω τέτοια πράγματα που έζησα μέχρι τώρα. Είμαι ευλογημένος, όλοι μας, που είμαστε μέρος του μπάσκετ. Είναι απίστευτα όσα έζησα πέντε χρόνια στον Ηρακλή, μου έδωσε την ευκαιρία και τον ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ όσους με βοήθησαν.

Αυτά τα δώδεκα χρόνια στον Παναθηναϊκό έζησα απίστευτες στιγμές που εύχομαι κάθε αθλητής αν μπορεί να ζήσει. Ευχαριστώ τον κόσμο του Παναθηναϊκού για την αγάπη που μου έδειξε όλα αυτά τα χρόνια και για την προσήλωση. Ο Παναθηναϊκός είναι ομάδα και συνεχίζει. Έτσι είναι ο αθλητισμός. Πρέπει να περνάμε τα δύσκολα. Σας ευχαριστώ και σας, είναι η τελευταία φορά που σας βλέπω. Δεν ήμουν και ο καλύτερος συνομιλητής σας, αλλά έχω μια φιλοσοφία στο μυαλό μου. Μόνο υγεία», είπε αρχικά.

Για το αν η απόφαση ήταν δυσκολότερη όταν την πήρε ή τώρα που συνειδητοποιεί, είπε: «Θα δω τον Αύγουστο, όταν αρχίσει η προετοιμασία κι εγώ δεν θα είμαι. Εκεί όντως θα μου κακοφανεί. Αυτή τη στιγμή δεν έχω καταλάβει ότι σταματάω. Θα το συνειδητοποιήσω με τον καιρό. Η απόφασή μου ήταν συνειδητοποιημένη».

Σχετικά με τις τρεις καλύτερες στιγμές της καριέρας του είπε: «Όταν φοράς τη φανέλα της Εθνικής είναι ό,τι καλύτερο. Οι διακρίσεις με την Εθνική και οι επιτυχίες με τον Παναθηναϊκό φυσικά. Γνώρισα ανθρώπους και έκανα φιλίες από αυτό το χώρο. Συναναστράφηκα με ανθρώπους παγκοσμίου φήμης. Φεύγω γεμάτος και χαρούμενος. Παρότι είναι μια δύσκολη στιγμή σήμερα, φεύγω χαρούμενος και γεμάτος. Πρόφερα όσο μπορούσα».

Το τι θα συμβούλευε ένα παιδί που κάνει τα πρώτα του βήματα τώρα, ανέφερε: «Δεν είμαι ο καλύτερος για να δίνω συμβουλές. Θα έλεγα σε κάθε παιδί να κάνεις προπόνηση και να προσπαθείς να βελτιώνεσαι. Να σκέφτεσαι το μπάσκετ σου και να βάζεις τις προτεραιότητές σου».

Ερωτηθείς για το ποια λέξη σκέφτεται για τον εαυτό του, απάντησε: «Δεν μπορώ να απαντήσω. Αφοσιωμένος, ευλογημένος, τυχερός, χαρούμενος. Θα έλεγα σε όλους να έχουμε υγεία. Να καταλάβουμε πώς είναι η ζωή».

Για το παράδειγμα που έδωσε με τη συμπεριφορά του στην κόντρα των «αιωνίων»: «Ξέρουμε πώς είναι τα πράγματα. Είναι δύσκολα. Το φυσιολογικό είναι να γίνεται αυτό που έγινε στους τελικούς αυτούς. Σαφώς οι ομάδες θέλουν να κερδίσουν. Μπορεί να υπάρχουν προστριβές μέσα στο ματς, αλλά όταν τελειώνει το ματς θα δώσουμε συγχαρητήρια στον αντίπαλο και θα κοιτάξουμε το επόμενο ματς. Έτσι έπρεπε να είναι».

Για το πόσο δύσκολο ήταν να παίζει και όλοι να τον παρακαλούν να μείνει: «Για μένα δεν ήταν δύσκολο. Εγώ έκανα αυτό που μου αρέσει. Έπαιζα. Όταν ανακοίνωσα πως σταματώ δεν τελείωσε εκείνη τη μέρα. Τελείωσα σήμερα. Δεν ένιωθα πίεση. Ήμουν συγκεντρωμένος, έκανα ό,τι έκανα τόσα χρόνια. Δεν είχα δεύτερες σκέψεις. Έκανα τη ρουτίνα μου».

Σε ερώτηση για το αν του λείπει κάτι, απάντησε: «Δεν έχω κανένα παράπονο από την καριέρα μου. Φεύγω γεμάτος, χαμογελαστός. Δεν μπορείς να κερδίζεις πάντα».

Ερωτηθείς για το ποιο ματς θα ξανάπαιζε, απάντησε: «Τον τελικό του Μουντομπάσκετ του 2016».

Για τα συγχαρητήρια της διοίκησης της ΚΑΕ Ολυμπιακός, είπε: «Δεν το φανταζόμουν ποτέ αυτό. Είναι τιμή να υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν πως έχω προσφέρει στο μπάσκετ. Ο κ. Αγγελόπουλος μού έδωσε συγχαρητήρια. Είναι χαρά μου που έβαλα ένα λιθαράκι για το μπάσκετ, που θα συνεχιστεί».

Όσο για το αν θα μείνει κοντά στο μπάσκετ, είπε: «Δεν έχω σκεφτεί για το μέλλον μου, αλλά το μόνο βέβαιο είναι πως δεν θα γίνω προπονητής. Δεν μπορώ να απαντήσω αν θα κάνω κάτι άλλο. Να ηρεμήσω, να είμαι πιο χαλαρός και βλέπουμε».

Σε ερώτηση αν θεωρεί πως σταμάτησε νωρίς, απάντησε: «Όχι, όταν παίρνω μια απόφαση τα βάζω κάτω και τα ζυγίζω όλα».

Για το ενδεχόμενο να ονομαστεί το ΟΑΚΑ «Δημήτρης Διαμαντίδης» είπε: «Συγγνώμη που θα το πω, αλλά αυτό είναι βλακεία».

Όσο για το τι σκέφτηκε όταν ο Σπανούλης επιχειρούσε το τρίποντο: «Είπα, δεν το χάνεις ρε Βασιλάρα. Όλος ο κόσμος καταλαβαίνει τι ποιότητα και ικανότητα έχει σαν παίκτης. Όλοι το ξέρουν».
Πηγή: sport-fm.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!