Δεν είναι και το καλύτερο πράγμα στον κόσμο το να κρατάτε στα χέρια
σας μία παγωμένη συσκευή iPhone ή iPad. Δυστυχώς το φαινόμενο δεν είναι
σπάνιο και είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό, ειδικά εάν τη συσκευή την
χρησιμοποιείτε καθημερινά. Τώρα οι λόγοι που μία συσκευή μπορεί να
παγώσει και να μην αντιδρά στα καλά καθούμενα είναι πολλοί.
Οι ενέργειες που ενδεχομένως βοηθήσουν στην επαναφορά iPhone είναι πολλές κι εμείς θα τις αναλύσουμε προκειμένου η συσκευή σας iPhone ή iPad να γίνει και πάλι λειτουργική.
Επαναφορά iPhone ή iPad - Φορτίστε τη
Όσο απίθανο και να σας φαίνεται το ενδεχόμενο η μπαταρία σας να είναι άδεια, σας διαβεβαιώνουμε πως συμβαίνει συχνά. Ιδιαίτερα σε παλαιότερες συσκευές ή συσκευές με προβληματικές μπαταρίες είναι πιθανό να είναι αποφορτισμένη. Για να διασφαλίσετε πως έχετε αρκετή ενέργεια διαθέσιμη, συνδέστε τη συσκευή σας σε μία πρίζα και περιμένετε τουλάχιστον 10 λεπτά έως ότου προσπαθήσετε και πάλι να την ενεργοποιήσετε.
Εδώ θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν την παλαιότητα του φορτιστή και του καλωδίου φόρτισης. Καλό θα ήταν εάν υπάρχει στο συγγενικό ή στο φιλικό περιβάλλον σας επιπλέον φορτιστής, να τον δανειστείτε. Στη περίπτωση που είστε σίγουροι πως δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω, τότε πιθανόν η συσκευή σας να έχει πρόβλημα στο Hardware και θα πρέπει να κατευθυνθεί σε ένα επισκευαστικό κέντρο.
Όμως εάν η συσκευή σας iPhone ή iPad ενεργοποιείται, αλλά παραμένει στην οθόνη με το λογότυπο της Apple (μήλο), συνεχίστε την ανάγνωση.
Επαναφορά iPhone ή iPad - Επαναφορά λειτουργίας (Restart)
Η πρώτη ενέργεια που πρέπει να κάνετε είναι να προσπαθήσετε να κλείσετε τη συσκευή από το πλήκτρο ενεργοποίησης. Εάν δεν είναι εφικτή αυτή η ενέργεια θα πρέπει να προχωρήσετε σε επανεκκίνηση (Restart).
Πατήστε ταυτόχρονα και παρατεταμένα το πλήκτρο αφετηρίας και το πλήκτρο ενεργοποίησης έως ότου εμφανιστεί το λογότυπο της Apple. (αν εμφανιστεί).
Σε ένα μεγάλο ποσοστό η συσκευή σας θα γίνει και πάλι λειτουργική. Αν η μπαταρία είναι σε χαμηλά επίπεδα, θα πρέπει να την έχετε συνδεδεμένη στο ρεύμα. Εάν δεν τα καταφέρετε με την πρώτη, δοκιμάστε δεύτερη και τρίτη φορά, προκειμένου να φέρετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αν όχι ίσως χρειαστεί να επαναφέρετε τη συσκευή σας και πάλι σε εργοστασιακή κατάσταση.
Επαναφορά iPhone ή iPad - Επαναφορά και DFU Mode
Τώρα αν η συσκευή σας ενεργοποιείται άλλα δεν ολοκληρώνει την εμφάνιση της αρχικής οθόνης και συνεχίζει την προβληματική της συμπεριφορά, ίσως χρειαστεί να επαναφέρετε τη συσκευή.
Συνδέστε τη συσκευή σας στον υπολογιστή κι από τη στιγμή που θα την αναγνωρίσει επιλέξτε επαναφορά.
Η εφαρμογή iTunes θα προσπαθήσει να διατηρήσει σε εφεδρικό αντίγραφο τα δεδομένα σας και θα επαναφέρει το λειτουργικό της συσκευής σας.
Κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα ερωτηθείτε εάν επιθυμείτε να επαναφέρετε τη συσκευή σας από προηγούμενο αντίγραφο ασφάλειας.
Η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει αρκετή ώρα καθώς θα γίνει πλήρης λήψη του λειτουργικού. Εξαρτάται από την ταχύτητα σύνδεσης καθώς και το μέγεθος των δεδομένων που θα πρέπει να συγχρονισθούν στη συσκευή σας.
Σαν συμβουλή, ο συγχρονισμός των δεδομένων σας τοπικά ή στο iCloud επιβάλλεται, καθώς ποτέ δεν ξέρετε τι μπορεί να συμβεί στη συσκευή σας. Είναι κρίμα να χάσετε επαφές, φωτογραφίες και σημαντικά δεδομένα, μόνο και μόνο γιατί δεν προνοήσατε.
Στη περίπτωση που η επαναφορά δεν ολοκληρωθεί θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο DFU Mode, για να επαναφέρετε τη συσκευή σας. Για να καταστήσετε τη συσκευή σας iPhone, iPad ή iPod touch σε DFU Mode, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Συνδέστε τη συσκευή σας στον υπολογιστή και ανοίξτε την εφαρμογή iTunes (Βεβαιωθείτε πως βρίσκεται στην τελευταία έκδοση).
Πατήστε παρατεταμένα τα πλήκτρα Αφετηρίας και ενεργοποίησης για 9 sec ακριβώς.
Αφήστε το πλήκτρο ενεργοποίησης και συνεχίστε να πιέζετε το πλήκτρο αφετηρίας, έως ότου η εφαρμογή iTunes αναγνωρίσει τη συσκευή σας σε λειτουργία ανάκτησης.
Επιλέξτε επαναφορά του λειτουργικού από τις επιλογές της εφαρμογής iTunes και περιμένετε να γίνει πλήρη εγκατάσταση.
Η συσκευή σας - αν όλα πάνε καλά - θα επανέλθει σε εργοστασιακή μορφή και θα πρέπει να τη διαμορφώσετε από την αρχή. Μπορεί να σας φαίνεται βουνό η όλη προσπάθεια, αλλά πιστέψτε μας δεν είναι.
Επαναφορά iPhone ή iPad - Προσπάθεια σε άλλον υπολογιστή
Συνεχίζονται ακόμη τα προβλήματα; Ίσως να βοηθούσε η αλλαγή περιβάλλοντος στην επίτευξη του στόχου σας. Θα πρότεινα - μιας που πλέον γνωρίζετε τα βήματα - να δοκιμάσετε να τα ακολουθήσετε σε έναν άλλο υπολογιστή στο οποίο βρίσκεται εγκατεστημένη η εφαρμογή iTunes. Μπορεί να σας φαίνεται απίθανο κι όμως έχει τύχει πολλές φορές σε νέο υπολογιστή να ολοκληρωθεί η διαδικασία κανονικά. Πιθανόν κάποια εφαρμογή μπορεί να εμποδίζει ή να προκαλεί εμπλοκή στην επαναφορά της συσκευής σας στο δικό σας υπολογιστή.
Επαναφορά iPhone, iPhone ή iPad - Αναζητήστε βοήθεια στο διαδίκτυο
Αν έχετε απηυδήσει με τις δοκιμασίες χωρίς αποτέλεσμα, θα πρότεινα να παρατηρήσετε σχολαστικά το πρόβλημα και να αναζητήσετε βοήθεια σε διάφορες τεχνολογικές κοινότητες. Είναι πολλοί οι χρήστες που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα και πολλοί οι γνώστες οι οποίοι είναι πρόθυμοι να σας βοηθήσουν. Είναι σίγουρο πως και λύση να μην βρείτε, είναι παρήγορο που θα εντοπίσετε κι άλλους συμπάσχοντες χρήστες iOS συσκευών.
http://www.thestival.gr
Οι ενέργειες που ενδεχομένως βοηθήσουν στην επαναφορά iPhone είναι πολλές κι εμείς θα τις αναλύσουμε προκειμένου η συσκευή σας iPhone ή iPad να γίνει και πάλι λειτουργική.
Επαναφορά iPhone ή iPad - Φορτίστε τη
Όσο απίθανο και να σας φαίνεται το ενδεχόμενο η μπαταρία σας να είναι άδεια, σας διαβεβαιώνουμε πως συμβαίνει συχνά. Ιδιαίτερα σε παλαιότερες συσκευές ή συσκευές με προβληματικές μπαταρίες είναι πιθανό να είναι αποφορτισμένη. Για να διασφαλίσετε πως έχετε αρκετή ενέργεια διαθέσιμη, συνδέστε τη συσκευή σας σε μία πρίζα και περιμένετε τουλάχιστον 10 λεπτά έως ότου προσπαθήσετε και πάλι να την ενεργοποιήσετε.
Εδώ θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν την παλαιότητα του φορτιστή και του καλωδίου φόρτισης. Καλό θα ήταν εάν υπάρχει στο συγγενικό ή στο φιλικό περιβάλλον σας επιπλέον φορτιστής, να τον δανειστείτε. Στη περίπτωση που είστε σίγουροι πως δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω, τότε πιθανόν η συσκευή σας να έχει πρόβλημα στο Hardware και θα πρέπει να κατευθυνθεί σε ένα επισκευαστικό κέντρο.
Όμως εάν η συσκευή σας iPhone ή iPad ενεργοποιείται, αλλά παραμένει στην οθόνη με το λογότυπο της Apple (μήλο), συνεχίστε την ανάγνωση.
Επαναφορά iPhone ή iPad - Επαναφορά λειτουργίας (Restart)
Η πρώτη ενέργεια που πρέπει να κάνετε είναι να προσπαθήσετε να κλείσετε τη συσκευή από το πλήκτρο ενεργοποίησης. Εάν δεν είναι εφικτή αυτή η ενέργεια θα πρέπει να προχωρήσετε σε επανεκκίνηση (Restart).
Πατήστε ταυτόχρονα και παρατεταμένα το πλήκτρο αφετηρίας και το πλήκτρο ενεργοποίησης έως ότου εμφανιστεί το λογότυπο της Apple. (αν εμφανιστεί).
Σε ένα μεγάλο ποσοστό η συσκευή σας θα γίνει και πάλι λειτουργική. Αν η μπαταρία είναι σε χαμηλά επίπεδα, θα πρέπει να την έχετε συνδεδεμένη στο ρεύμα. Εάν δεν τα καταφέρετε με την πρώτη, δοκιμάστε δεύτερη και τρίτη φορά, προκειμένου να φέρετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αν όχι ίσως χρειαστεί να επαναφέρετε τη συσκευή σας και πάλι σε εργοστασιακή κατάσταση.
Επαναφορά iPhone ή iPad - Επαναφορά και DFU Mode
Τώρα αν η συσκευή σας ενεργοποιείται άλλα δεν ολοκληρώνει την εμφάνιση της αρχικής οθόνης και συνεχίζει την προβληματική της συμπεριφορά, ίσως χρειαστεί να επαναφέρετε τη συσκευή.
Συνδέστε τη συσκευή σας στον υπολογιστή κι από τη στιγμή που θα την αναγνωρίσει επιλέξτε επαναφορά.
Η εφαρμογή iTunes θα προσπαθήσει να διατηρήσει σε εφεδρικό αντίγραφο τα δεδομένα σας και θα επαναφέρει το λειτουργικό της συσκευής σας.
Κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα ερωτηθείτε εάν επιθυμείτε να επαναφέρετε τη συσκευή σας από προηγούμενο αντίγραφο ασφάλειας.
Η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει αρκετή ώρα καθώς θα γίνει πλήρης λήψη του λειτουργικού. Εξαρτάται από την ταχύτητα σύνδεσης καθώς και το μέγεθος των δεδομένων που θα πρέπει να συγχρονισθούν στη συσκευή σας.
Σαν συμβουλή, ο συγχρονισμός των δεδομένων σας τοπικά ή στο iCloud επιβάλλεται, καθώς ποτέ δεν ξέρετε τι μπορεί να συμβεί στη συσκευή σας. Είναι κρίμα να χάσετε επαφές, φωτογραφίες και σημαντικά δεδομένα, μόνο και μόνο γιατί δεν προνοήσατε.
Στη περίπτωση που η επαναφορά δεν ολοκληρωθεί θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο DFU Mode, για να επαναφέρετε τη συσκευή σας. Για να καταστήσετε τη συσκευή σας iPhone, iPad ή iPod touch σε DFU Mode, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Συνδέστε τη συσκευή σας στον υπολογιστή και ανοίξτε την εφαρμογή iTunes (Βεβαιωθείτε πως βρίσκεται στην τελευταία έκδοση).
Πατήστε παρατεταμένα τα πλήκτρα Αφετηρίας και ενεργοποίησης για 9 sec ακριβώς.
Αφήστε το πλήκτρο ενεργοποίησης και συνεχίστε να πιέζετε το πλήκτρο αφετηρίας, έως ότου η εφαρμογή iTunes αναγνωρίσει τη συσκευή σας σε λειτουργία ανάκτησης.
Επιλέξτε επαναφορά του λειτουργικού από τις επιλογές της εφαρμογής iTunes και περιμένετε να γίνει πλήρη εγκατάσταση.
Η συσκευή σας - αν όλα πάνε καλά - θα επανέλθει σε εργοστασιακή μορφή και θα πρέπει να τη διαμορφώσετε από την αρχή. Μπορεί να σας φαίνεται βουνό η όλη προσπάθεια, αλλά πιστέψτε μας δεν είναι.
Επαναφορά iPhone ή iPad - Προσπάθεια σε άλλον υπολογιστή
Συνεχίζονται ακόμη τα προβλήματα; Ίσως να βοηθούσε η αλλαγή περιβάλλοντος στην επίτευξη του στόχου σας. Θα πρότεινα - μιας που πλέον γνωρίζετε τα βήματα - να δοκιμάσετε να τα ακολουθήσετε σε έναν άλλο υπολογιστή στο οποίο βρίσκεται εγκατεστημένη η εφαρμογή iTunes. Μπορεί να σας φαίνεται απίθανο κι όμως έχει τύχει πολλές φορές σε νέο υπολογιστή να ολοκληρωθεί η διαδικασία κανονικά. Πιθανόν κάποια εφαρμογή μπορεί να εμποδίζει ή να προκαλεί εμπλοκή στην επαναφορά της συσκευής σας στο δικό σας υπολογιστή.
Επαναφορά iPhone, iPhone ή iPad - Αναζητήστε βοήθεια στο διαδίκτυο
Αν έχετε απηυδήσει με τις δοκιμασίες χωρίς αποτέλεσμα, θα πρότεινα να παρατηρήσετε σχολαστικά το πρόβλημα και να αναζητήσετε βοήθεια σε διάφορες τεχνολογικές κοινότητες. Είναι πολλοί οι χρήστες που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα και πολλοί οι γνώστες οι οποίοι είναι πρόθυμοι να σας βοηθήσουν. Είναι σίγουρο πως και λύση να μην βρείτε, είναι παρήγορο που θα εντοπίσετε κι άλλους συμπάσχοντες χρήστες iOS συσκευών.
http://www.thestival.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου