Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Άγιος Παΐσιος
Ο Πέτρος Ξεκούκης αποκάλυψε πριν από μερικές μέρες ότι είχε στην κατοχή του τον σκούφο του Αγίου Παϊσίου. Στην εκπομπή Αποκαλυπτικά τόνισε πως αρκετός κόσμος τον επισκεπτόταν για να προσκυνήσει! «Είχα μια φίλη που ο γιος της είχε καρκίνο, πήρε τον σκούφο και το παιδί προχωράει πολύ καλά και αυτό για μένα ήταν το πιο σημαντικό», εξομολογείται ο ηθοποιός.
«Μου το παρέδωσε μια μοναχή η οποία ήταν πνευματικό παιδί του Αγίου Παϊσίου και τον είχε γνωρίζει πριν από 30 χρόνια», αναφέρει και συνεχίζει: «Της το έδωσε και της είπε: «Πάρτο να το φυλάξεις και να το δώσεις σε όποιο κεφάλι ταιριάζει. Τώρα πια δεν το έχω στα χέρια μου, το παρέδωσα σε ένα μοναστήρι. Το είχα 5 χρόνια και δεν ήθελα να πάρει έκταση το θέμα. Αναγκάστηκα και το έδωσα σε ένα μοναστήρι κι έτσι έχω πια ψυχική ηρεμία ότι δεν είναι ο σκούφος στα χέρια μου. Μεγάλη ευθύνη».
zappit.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!