Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Ο Μακόλεϊ Κάλκιν αρνείται τη χρήση ναρκωτικών
Δεν θέλει τη διασημότητα ο Μακόλεϊ Κάλκιν.
Ο 35χρονος πλέον, πρώην παιδί θαύμα, προσπαθεί να ζήσει μία ήσυχη ζωή, κυρίως στη Γαλλία και προετοιμάζει την επιστροφή του στην ηθοποιία.
Σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα The Guardian, το αστέρι της κινηματογραφικής επιτυχίας «Μόνος στο σπίτι» υποστήριξε ότι αυτό που επιθυμεί είναι να ασχοληθεί και πάλι με την υποκριτική.
Ωστόσο παραδέχτηκε ότι δεν έχει κάποιες σοβαρές προτάσεις για τις οποίες μπορεί να μιλήσει. Έτσι μίλησε κυρίως για το κυνήγι των παπαράτσι, αλλά και για την πρόταση που έχει να κάνει με μία διαφήμιση για μια ευρωπαϊκή ασφαλιστική εταιρεία.
«Δεν θέλω να γυρίσω εκεί που ήμουν, στην ακρίβεια δεν το θέλω αυτό», δήλωσε ο Κάλκιν.
Ο ηθοποιός είπε ακόμα ότι καταδιώκεται καθημερινά από τους φωτογράφους, λέγοντας ότι οι κάμερες βρίσκονται παντού από τότε που ήταν τεσσάρων χρόνων.
Δήλωσε ακόμα ότι ποτέ δεν έπαιρνε ηρωίνη ή άλλες ναρκωτικές ουσίες.
«Μου αρέσει έτσι όπως διαμορφώθηκε ο χαρακτήρας μου, δεν θα άλλαζα τίποτα», είπε και πρόσθεσε:
«Δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα για το φαγητό μου, τα οικονομικά μου μού επιτρέπουν να αντιμετωπίζω την κάθε μου εμφάνιση σαν να είναι η τελευταία».
Categories: ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!