Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016


Θεατές μιας ακόμη μάχης στην αυτοκινητοβιομηχανία θα γίνουμε το 2016. H Renault δείχνει αποφασισμένη να κερδίσει υψηλό ποσοστό στη μικρομεσαία κατηγορία με «όπλο» την τέταρτη γενιά του Megane.

Το γαλλικό αυτοκίνητο με τις υψηλές προσδοκίες αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Απρίλιο και στον δρόμο του θα βρει τα πιο αξιόλογα και δημοφιλή μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας, VW Golf, Opel Astra, Toyota Auris, F ord Focus, Peugeot 308, CitroenC4, Seat Leon, Honda Civic κ.ά.

Το νέο Megane προτάσσει σαν ισχυρά όπλα τη δυναμική σχεδίασή του, το πακέτο τεχνολογικών χαρακτηριστικών, τα οποία συναντά κανείς συνήθως σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας.

Την πολύ καλή οδική συμπεριφορά, την ευρεία γκάμα κινητήρων, το σύστημα R-Link2, το οποίο λειτουργεί ως το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω μιας κάθετα τοποθετημένης οθόνης 8,7 ιντσών.

Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ενώ μια σειρά εξελιγμένων και φιλικών στη χρήση οδηγικών βοηθημάτων -που συμπεριλαμβάνουν και έγχρωμο Head Up Display- συμβάλλουν στις ασφαλέστερες διαδρομές.

Στην έκδοση GT, το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control αποτελεί μια πρωτιά για την κατηγορία. Συνδυάζεται με την εξελιγμένη από τη Renault Sport ανάρτηση, για δυναμικό κράτημα και ακρίβεια στις αντιδράσεις.

Διαστάσεις: Μεγαλύτερο μήκος 4.359 χιλ. (+64 χιλ.). Χαμηλότερο ύψος 1.447 χιλ. (+25χιλ.). Φαρδύτερα (τα μεγαλύτερα στην κατηγορία) μετατρόχια εμπρός 1.591 χιλ. (+47χιλ.) και πίσω 1.586 χιλ. (+39 χιλ.). Μεγαλύτερο μεταξόνιο 2.669 χιλ. (+28χιλ.). Μικρότερος πίσω πρόβολος 771 χιλ.(-21 χιλ.). Γκάμα τροχών με διάμετρο έως 18 ίντσες.

Γκάμα κινητήρων, με μηχανικό έξι σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (Efficient Dual Clutch) επτά σχέσεων. Βενζίνη, 1.2 Εnergy TCe 100 ίππων μηχανικό κιβώτιο, εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ. και μέση κατανάλωση 5,4 λίτρα/100 χλμ. 1.2 Energy TCe 130 ίππων μηχανικό ή αυτόματο.

Διαθέσιμος αποκλειστικά με το νέο Megane GT ο 1.6 Energy TCe 205 ίππων με EDC και 28,4 χλγμ. ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. Κατανάλωση καυσίμου 6 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 134 γρ./χλμ.

Ντίζελ, 1.5 Energy dCi 90 ίππων μηχανικό και 22,4 χλγμ. ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., CO2 93 γρ./χλμ. και μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 χλμ. 1.5 Energy dCi 110 ίππων μηχανικό και 26,4 χλγμ. ροπή, CO2 86 γρ./χλμ., μηδενικά τέλη και 3,3 λίτρα/100 χλμ. 1.5 Energy dCi 110 ίππων με EDC, 25,6 χλγμ. ροπή, CO2 95 γρ./χλμ. και 3,7 λίτρα/100 χλμ. 1.5 Energy dCi 130 ίππων μηχανικό κιβώτιο και 32,4 χλγμ. ροπή. Κατανάλωση 4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 103 γρ./χλμ.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!