Κυριακή, 30 Αυγούστου 2015

Η καθημερινή άσκηση, ακόμη και αν είναι ήπια, προστατεύει την καρδιά, μειώνοντας παράλληλα τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής νόσου, υπέρτασης, διαβήτη και άλλων παθήσεων.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οποιαδήποτε μορφή άσκησης 3-4 φορές εβδομαδιαίως είναι αρκετή ώστε κάποιος να αποκτήσει την απαραίτητη φυσική κατάσταση αλλά και να δει βελτίωση στις αντοχές του και στο σώμα του.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η σωματική άσκηση μπορεί να μειώσει έως 50% τον κίνδυνο διαφόρων ασθενειών όπως καρδιοπάθειας, εγκεφαλικού, διαβήτη και καρκίνου, αλλά και να μειώσει έως 30% τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου.

Τι πρέπει να κάνετε

-Ασκηθείτε επί 30 λεπτά 3-4 φορές την εβδομάδα.

-Ξεκινήστε αργά και αυξήστε ρυθμό, ένταση ή/και διάρκεια σταδιακά.

-Προτιμήστε την αερόβια άσκηση (περπάτημα, ποδήλατο, κολύμπι, χορό κ.ά.).

-Υιοθετήστε συνήθειες που ωφελούν την καρδιά. Μην κάθεστε, προτιμήστε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ και διανύστε με τα πόδια τις κοντινές αποστάσεις.

-Μην κάνετε ασκήσεις που αντί να σας ωφελήσουν, μπορεί να επιβαρύνουν την καρδιά. Συμβουλευτείτε σχετικά τον καρδιολόγο σας.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!