Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015


Γνωρίζοντας ότι οι ενδοοικογενειακές συρράξεις συνήθως είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει σε αυτή τη ζωή, έφθασα στη Σαραγόσα.

Μπαίνοντας στο νέο Renault Kadjar, ουσιαστικά εισήλθα στην ενδοοικογενειακή έριδα που έχει ξεσπάσει στους κόλπους της φαμίλιας Renault - Nissan.

Η ιαπωνική φίρμα έχει κάνει τη μεγαλύτερη επιτυχία στην καριέρα της, με το μοναδικό Qashqai, το πιο επιτυχημένο crossover της αγοράς.

Η γαλλική εταιρεία δεν καλοβλέπει αυτή την επιτυχία, πάρα τα δισ. ευρώ που φέρνει στα ταμεία της, και βάλθηκε να ανοίξει το δικό της κεφάλαιο, σε αυτή την κατηγορία.

Ας ξεκινήσω από το τελικό συμπέρασμα που έβγαλα όταν ολοκλήρωσα το διήμερο τεστ οδήγησης.

Το Kadjar στέκεται άνετα δίπλα στο Qashqai και αν η ελληνική αντιπροσωπεία το υποστηρίξει θα κάνει την έκπληξη της χρονιάς.

Τι μου άρεσε από το γαλλικό crossover: Η μοντέρνα σχεδίαση του αμαξώματος. Η προχωρημένη άποψη για τη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου.

Τα μαλακά και ακριβά πλαστικά. Τα καθίσματα, γιατί είναι τα καλύτερα της κατηγορίας με διαβαθμίσεις στη σκληρότητα.

Το τιμόνι, διότι έχει σωστή διάμετρο και καλό πάχος στεφάνης. Η ευρυχωρία και η πολυτελής αίσθηση.

Στην άψογη ισπανική άσφαλτο, κινείται σαν ένα ενιαίο τμήμα, λες και δεν έχει επιμέρους κολλήσεις ατσαλιού και πλαστικών.

Είναι το πιο άκαμπτο και ήσυχο της κατηγορίας. Η ποιότητα κύλισης κοντά στο άριστο επίπεδο.

Το τιμόνι και τις αναρτήσεις πρέπει να τις έφτιαξαν φοιτητές από τμήματα Μηχανολογίας που σε λίγα χρόνια θα διεκδικούν τα πρώτα βραβεία εφευρετικότητας.

Η πρώτη μου εντύπωση είναι ότι στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς βρίσκεται πάνω από το ξαδελφάκι του, Qashqai.

Για τους κινητήρες η Renault έκανε τις καλύτερες επιλογές.

Ο βενζινοκινητήρας 1.200 κ.εκ. με τους 130 ίππους είναι για εμένα η πρώτη επιλογή. Προσφέρει υψηλά ποσοστά ενέργειας σε όλο σχεδόν το φάσμα, είναι οικονομικός και εκπέμπει μόνο 126 γρ.C02/ χλμ.

Ειδικότερα αρπάζει από χαμηλά, η ροπή είναι στο πόδι σου από τις 1.500 σ.α.λ. και στο τεστ έκαψε 6,9 λίτρα/χλμ., εργοστασιακή 5,6 λίτρα/χλμ.

Επίσης έχει χαμηλό επίπεδο θορύβου, δεν χάνει την αναπνοή του και γράφει το μέλλον της Μηχανολογίας. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1΄΄, τελική ταχύτητα 192 χλμ./ώρα.

Δύο διάσημοι ντίζελ 1.5 110 ίππων και 1.6 130 ίππων. Οδήγησα την τετρακίνητη έκδοση 1.6, αλλά ειλικρινά η καρδιά μου έμεινε στη βενζίνη.

Ο ντίζελ έχει όλα τα καλά του Θεού, τραβάει σαν σκυλί μόλις πατήσεις το γκάζι, αρνείται την υπερβολική κατανάλωση ντίζελ, αλλά στερείται της φιναρισμένης λειτουργία της βενζινοκίνητης πρότασης.

Αν όμως κάνετε ταξίδια και τουλάχιστον 15.000 χλμ. τον χρόνο, να το προτιμήσετε. Λανσάρισμα στις αρχές Οκτωβρίου.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!