Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015


Οι Κορεάτες δεν το βάζουν κάτω, κοιτούν στα μάτια ακόμη και τους Γερμανούς κατασκευαστές, πήγαν στο Rüsselsheim, έστησαν το καλύτερό τους κέντρο σχεδιασμού-εξέλιξης και, επιπλέον, τολμούν να δίνουν εικόνες από το μέλλον της αυτοκίνησης σε οικονομική συσκευασία.

Η Hyundai πραγματοποίησε ένα ακόμη όνειρό της. Λανσάρει το πιο καινούργιο supermini τής αγοράς που στέκεται δίπλα στα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας. Από το best seller Toyota Yaris, μέχρι το καταξιωμένο VW Polo, το ανερχόμενο Opel Corsa και τη σταθερή αξία Peugeot 208.

Πώς τα κατάφεραν; Με σκληρή δουλειά και ανάπτυξη κάθε δραστηριότητας.

«Και να φανταστείτε ότι τη δεκαετία του ’70 κανένας γνωστός Ελληνας εφοπλιστής που έφτιαχνε βαπόρια στη Ν. Κορέα δεν ήθελε να αναλάβει την αντιπροσωπεία της μάρκας στην Ελλάδα», τόνισε συγκινημένος σε μια αποστροφή του λόγου του ο Παναγιώτης Δάβαρης, εισαγωγέας των κορεάτικων προϊόντων στη χώρα μας.

Οι επόμενες δεκαετίες λειτούργησαν σαν μεγάλο χωνευτήρι απόψεων και ιδεών.

Τα στοιχεία της Ανατολής πήγαν στο μεγαλοπρεπές κλιματιζόμενο μουσείο. Οι νέοι μηχανικοί πήραν θέσεις ευθύνης και η κορεατική τριανταφυλλιά άνθισε. Ενα μπουμπούκι της είναι η νέα γενιά του i20.

Το γνώρισα στις διεθνείς εκθέσεις και από την πρώτη στιγμή μού κέντρισε το ενδιαφέρον, γιατί έδινε λύσεις στα γνωστά προβλήματα της δημοφιλούς κατηγορίας. Μιας κατηγορίας που κατέχει το 44,3% της ελληνικής αγοράς και βάζει σε δεύτερο πλάνο τα μικρομεσαία.

Η συγγένειά του με την Ευρώπη είναι στενή, γιατί σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε κυρίως στη Γερμανία ενώ κατασκευάζεται στην Τσεχία. Παρατηρώντας το κάτω από τον αττικό ουρανό, βρήκα μια ατέλεια στη σχεδίαση. Θα ήθελα πιο έντονες ακμές στην πλαϊνή επιφάνεια. Ανοίγω την πόρτα και επιβεβαιώνω τη μεγαλύτερη χωρητικότητα στην κατηγορία του.

Πέντε ενήλικες χωρούν χωρίς να γκρινιάζουν για τον χώρο στα πόδια τους, ενώ τα 326 λίτρα αποθηκευτικού χώρου (φθάνει τα 1.042 λίτρα) του δίνουν και το δεύτερο βραβείο στον τομέα της χωρητικότητας. Νίκη και στα υλικά κατασκευής γιατί είναι πολύ καλής ποιότητας. Το φινίρισμα θυμίζει ιαπωνική κατασκευή. Τα καθίσματα πλησιάζουν τα ευρωπαϊκά πρότυπα με καλή πλευρική στήριξη.

Το ταμπλό έχει γερμανική αύρα, είναι λειτουργικό, όμορφο και εργονομικό. Μοτέρ όπως τα θέλει ο Γιάνης Βαρουφάκης και οι νέες του προτάσεις για τη φορολογία των αυτοκινήτων. Δύο βενζίνης και ισάριθμα ντίζελ αποκλειστικά Euro 6. Βενζίνη 1.2 75 είτε 84 ίππων, 1.4 100. Ντίζελ χωρίς τέλη κυκλοφορίας 1.1 75 και 1.4 90 ίππων με κορυφαία ροπή στην κατηγορία 24,6 χλγμ.

Βελτιωμένα κιβώτια ταχυτήτων και αυτόματο. Θετική είναι η πρώτη μου εντύπωση και για την οδική συμπεριφορά. Από 9.990 ευρώ (1.2 75) με το όφελος της απόσυρσης και την έκπτωση.

Εργοστασιακή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων για 5 χρόνια, δωρεάν οδική βοήθεια και δωρεάν φροντίδα με ετήσιους προληπτικούς ελέγχους καλής λειτουργίας.

Χρηματοδοτικό πρόγραμμα, μηνιαία δόση από 99 ευρώ, προκαταβολή 0%, μηνιαίο επιτόκιο 5,9%, εξόφληση έως 84 μήνες.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!