Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Ο αγαπημένος Βασίλης Χατζηπαναγής των οπαδών του Ηρακλή, έδωσε το παρών στο προηγούμενο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου στο Καυτανζόγλειο και παρακολούθησε τις προσπάθειες της ομάδας του σαν απλός φίλαθλος.

Με δηλώσεις του στον Arena Fm 89.4, είπε ότι είναι πικραμένος, αλλά θα αγαπάει πάντα τον Ηρακλή:

«Ήμουν πάντα και είμαι Ηρακλής. Μπορεί να είμαι μακριά από το γήπεδο γιατί έχω πικραθεί αλλά αγαπάω την ομάδα. Αυτή την Κυριακή ένιωσα την ανάγκη να πάω, είδα και χάρηκα την ομάδα και μίλησα και με τον πρόεδρο που έφερε αυτή την άνοδο. Έβαλε τα λεφτά του, μπράβο στο τιμ του, στους ποδοσφαιριστές και σε όσους πρόσφεραν. Μπορεί να είχα να πάω καιρό στο γήπεδο αλλά έβλεπα την ομάδα και χάρηκα που παίζουν πολλά νέα παιδιά. Αυτά τα παιδιά έπαιξαν πολύ καλή μπάλα, ο Ηρακλής είναι πολύ ανανεωμένος και συγχαρητήρια σε αυτά τα παιδιά».

Για την αποθέωση που γνώρισε στο γήπεδο: «Όταν βλέπεις πως οι κόποι σου αμείβονται ακόμα και στα 60 σου είναι μεγάλη υπόθεση. Κάνω κάποια καμπ και βλέπω και την ανταπόκριση που έχω από τα μικρά παιδάκια. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση».

Για το γεγονός πως βρέθηκε στο γήπεδο μετά από τόσο καιρό: «Εγώ από τον Ηρακλή δεν διεκδικώ τίποτα και δεν θέλω να γίνω υπάλληλος. Είχα την ανάγκη να πάω στο γήπεδο και πήγα προς απάντηση σε όλους. Αν ο πρόεδρος θέλει κάποια βοήθεια φυσικά θα τον βοηθήσω όπως πρέπει να τον βοηθήσουμε όλοι. Είδα πως η ομάδα πήγαινε καλά και πήγα για να την στηρίξω. Ο περισσότερος κόσμος με αγάπησε και θέλω να ξέρουν πως εγώ πήγα μέσα από την καρδιά μου. Πήγα σαν απλός φίλαθλος επειδή ήθελα να δω την ομάδα από κοντά».

Για την εικόνα της ομάδας στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου: «Στο πρώτο ημίχρονο ήταν πάρα πολύ καλή η ομάδα αλλά στο δεύτερο ημίχρονο δυσκολεύτηκε λίγο μπροστά. Με κάποιες προσθήκες και τρεις – τέσσερις πιο έμπειρους παίκτες η ομάδα θα είναι πολύ καλή. Θέλει... χαμηλά την μπάλα και σιγά – σιγά θα προχωρήσουμε. Με έναν προγραμματισμό καλό μπορεί ο Ηρακλής να διεκδικήσει και Ευρώπη. Πρέπει να βοηθηθεί και ο πρόεδρος οικονομικά και από χορηγούς. Δεν πρέπει να ζητήσουμε κατευθείαν Ευρώπη από τον άνθρωπο».

Για τους παίκτες του Ηρακλή: «Τα παιδιά έχουν φυσική κατάσταση, τρέχουν και έπαιξαν αγχωμένα. Αν έμπαινε και δεύτερο γκολ μετά θα «λυνόντουσαν» τα πόδια τους».

Για το αν θα πηγαίνει στο γήπεδο στη Σούπερ Λιγκ: «Αν έχω την ανάγκη να πηγαίνω στο γήπεδο θα πηγαίνω. Με πίεζαν παλιότερα αλλά δεν μπορούσα να πάω. Όλοι ξέρουν πως είμαι Ηρακλής».

http://www.thestival.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!