Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Η Μπέσυ Μάλφα σε συνέντευξή της μίλησε για τον άντρα της ζωής της Γεράσιμο Σκιαδαρέση αλλά και την απιστία.

Στην ερώτηση αν θα χαλούσε το σπίτι της για μία απιστία η αγαπημένη ηθοποιός είπε στη real: «Αν το μάθαινα εννοείς; Θα προτιμούσα να μην το μάθω αν πήγαινε με άλλη ο Γεράσιμος. Αν όμως γινόταν, δεν θα τον άφηνα, δεν θα τον χώριζα. Ζούμε είκοσι χρόνια μαζί, είναι το σέξι αγόρι μου, ο πατέρας των παιδιών μου, δεν θα τα γκρέμιζα όλα για ένα καπρίτσιο! Όχι!».

Τι σας κρατάει μαζί περίπου 20 χρόνια;

«Θαυμάζουμε πολύ ο ένας τον άλλον. Υπάρχει αληθινή αγάπη, υπάρχει σεβασμός, υπάρχει κι εκτίμηση. Μη με ρωτάς για συνταγές και για μυστικά. Δεν υπάρχουν τέτοια! Υπάρχει μόνο αγάπη και αυτή μας κρατάει ευτυχισμένους μαζί πάνω από είκοσι χρόνια με πιο ακριβό δώρο τα τρία θαυμάσια παιδιά μας. Είμαι πολύ τυχερή που τους έχω στη ζωή μου!».

http://www.thestival.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!