Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015


Μία ακόμη νίκη των μηχανικών και της τεχνολογίας είναι η δημιουργία της ισχυρότερης έκδοσης παραγωγής του νέου Opel Corsa.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, αφού μέτρησε πάνω από 85.000 πωλήσεις της νέας γενιάς του Corsa (πριν καν λανσαριστεί σε όλες τις αγορές), κεντρίζει το ενδιαφέρον όσων αναζητούν την ταχύτητα και τις επιδόσεις με μια νέα πρόταση.

Ανακοίνωσε τα πρώτα στοιχεία του νέου Opel Corsa OPC, του αυτοκινήτου που, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, δεν φοβάται τις προκλήσεις στην πίστα και αντιμετωπίζει με στωικότητα τις κυκλοφοριακές συνθήκες στην πόλη.

Η παγκόσμια πρεμιέρα του οδηγοκεντρικού μοντέλου ειδικών προδιαγραφών θα γίνει στο 85ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (5-15 Μαρτίου). Δίπλα του θα βρίσκεται το πιο μικρό αδελφάκι του, το Opel Karl, το πρώτο μίνι της μάρκας.

Το γνωστό μοτέρ βενζίνης 1.600 κ.εκ. Turbo Ecotec ρυθμίστηκε κατάλληλα για να αποδίδει 207 καθαρόαιμους ίππους και -το σημαντικότερο- να τους συνδυάζει με 28,6 χλγμ. ροπής.

Μάλιστα, υπάρχουν δύο στάδια παροχής της ροπής: το ένα φθάνει τα 24,8 χλγμ. μεταξύ 1.900 και 5.800 σ.α.λ. και το υπόλοιπο μέχρι την κορύφωση διατίθεται -όταν είναι απαραίτητο- μέσω της λειτουργίας στιγμιαίας υπερπλήρωσης (overboost).

Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω εξατάχυτου κιβωτίου με κοντές και ακριβείς διαδρομές του επιλογέα.

Τα χρονόμετρα έδειξαν μόλις 6,9’’ για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, ενώ αν το λέει η καρδιά σου και έχεις χέρια, το κοντέρ θα πιάσει τα 230 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι μόλις 7,5 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 περιορίστηκαν στα 174 γρ./χλμ.

Οι μηχανικοί της Opel συνεργάστηκαν με τους ειδικούς της Koni στην εξέλιξη ενός πλαισίου με καινοτόμα απόσβεση. Η νέα τεχνολογία Frequency Selective Damping επιτρέπει την προσαρμογή των δυνάμεων απόσβεσης στη συχνότητα του αυτοκινήτου, ενώ υπάρχει η δυνατότητα επιλογής διαφορετικών προγραμμάτων στο ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) και το σύστημα πρόσφυσης.

Στο Competition Mode ο έλεγχος πρόσφυσης είναι ανενεργός, ενώ το ESP δίνει ελαφρώς μεγαλύτερες δυνατότητες ολίσθησης.

Οι έμπειροι οδηγοί μπορούν να απενεργοποιήσουν εντελώς το ESP όταν πιέζουν το όχημα στα όριά του στην αγωνιστική πίστα. Υπάρχει και OPC Performance Package με πολυδίσκο μπλοκέ διαφορικό, 18άρες ζάντες και πιο σπορ σετάρισμα πλαισίου.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!