Η Mercedes-Benz πούλησε το 2014 περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ! Η μάρκα με το αστέρι παρέδωσε 1.650.010 οχήματα στους πελάτες της (+12.9%) και πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων για τέταρτο συνεχόμενο χρόνο. Το ρεκόρ πωλήσεων «έσπαγε» κάθε μήνα του 2014 – συμπεριλαμβανομένου του Δεκεμβρίου όπου πωλήθηκαν 163.171 μονάδες (+17.2%). Η χρονιά που μας πέρασε έκλεισε με τον καλύτερο μήνα πωλήσεων και το καλύτερο τρίμηνο (454.854 μονάδες) στην ιστορία της εταιρείας.
Ο Dr. Dieter Zetsche, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και Επικεφαλής των Mercedes-Benz Cars δήλωσε: "Η Mercedes-Benz βρίσκεται στην τροχιά της επιτυχίας. Τα αποτελέσματα που έφερε η μάρκα σημειώνοντας τις καλύτερες πωλήσεις στην ιστορία της μάρκας μας δείχνουν ότι η στρατηγική που ακολουθούμε όσον αφορά τα προϊόντα μας αποδίδει και ότι τα νέα μας μοντέλα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στο αγοραστικό κοινό. Η επιτυχία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη γκάμα των compact αυτοκινήτων μας, τη νέα C-Class & την S-Class. Οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν σε όλες τις μεγάλες αγορές του κόσμου. Το 2015 θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη μας πορεία στον τομέα των SUV. Περιμένουμε μεγαλύτερη ώθηση στις πωλήσεις μας από τα SUV μας, τη διάθεση της νέας C-Class σε όλους τους διαθέσιμους κινητήρες, την ολοκληρωμένη γκάμα των compact μοντέλων μας καθώς και τα δύο νέα μοντέλα smart."
Το 2014 οι πωλήσεις στις χώρες NAFTA άγγιξαν τις 373.291 μονάδες (+5,8%), εκ των οποίων οι 330.391 έγιναν στις
ΗΠΑ (+5,7%). Έτσι, και τη χρονιά που μας πέρασε οι ΗΠΑ διατήρησαν τη θέση τους ως μεγαλύτερη αγορά των αυτοκινήτων Mercedes-Benz παγκοσμίως. Τα νέα ρεκόρ όμως δεν αφορούν μόνο τις ΗΠΑ αλλά τον Καναδά και το
Μεξικό. Στον Καναδά, η Mercedes-Benz ηγείται του ανταγωνισμού ανάμεσα στους premium κατασκευαστές. Για πρώτη φορά, η
Κίνα ξεπέρασε τη
Γερμανία ως δεύτερη μεγαλύτερη αγορά το 2014. Με πωλήσεις 281.588 μονάδων, οι πωλήσεις της μάρκας στην Κίνα ποτέ δεν ήταν υψηλότερες (+29.1%). Νέα ρεκόρ πωλήσεων σημειώθηκαν επίσης στην
Ιαπωνία και την Αυστραλία, όπου η Μercedes-Benz κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα στους premium κατασκευαστές. Οι συνολικές πωλήσεις στην Ασία και τις χώρες του Ειρηνικού αυξήθηκαν κατά 25,7%, στις 491.321 μονάδες.
Στις ευρωπαϊκές αγορές γενικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9,4% το 2014 παρουσιάζοντας αύξηση σημαντικά υψηλότερη από το μέσο όρο της αγοράς. Τον Δεκέμβριο 66.777 οχήματα παραδόθηκαν σε πελάτες μας στην Ευρώπη (+21,5%). Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά της Γερμανίας, το 2014 η Mercedes-Benz διατήρησε την κορυφαία θέση ανάμεσα στους premium κατασκευαστές: οι πωλήσεις της ανέβηκαν κατά 13,6% τον Δεκέμβριο! Στη Μεγάλη Βρετανία, τη δεύτερη μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή αγορά για την εταιρεία, το 2014 αποτέλεσε ακόμα μία χρονιά – ρεκόρ όσον αφορά τις πωλήσεις, με ένα σύνολο 123.480 οχημάτων να παραδίδονται στους πελάτες μας (+14,6%). Η εταιρεία επίσης είχε ρεκόρ πωλήσεων στην
Πορτογαλία (+45,7%), την Ελβετία (+15,8%) και το Βέλγιο (+80%). Η αύξηση των πωλήσεων στην
Ισπανία ξεπέρασε το 30%.
Σε ότι αφορά στην Ελλάδα, η Mercedes-Benz Ελλάς είναι όχι μόνο η Νο 1 premium μάρκα αλλά και η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη, με αύξηση 51,4% στις ταξινομήσεις των επιβατηγών της οχημάτων, 54% στις ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών έως 8 τόνους, 103,3% στις ταξινομήσεις φορτηγών άνω των 8 τόνων και 130,2% στις ταξινομήσεις λεωφορείων έναντι του 2013. Συγκεκριμένα ταξινομήθηκαν 2.809 επιβατηγά οχήματα, 291 ελαφρά επαγγελματικά, 124 φορτηγά και 122 λεωφορεία (πηγή: ΣΕΕΑ). Η ανάπτυξη αυτή είναι εμφανής στα συνολικά αποτελέσματα πωλήσεων των premium εταιριών – η Mercedes-Benz ανέβηκε στην πρώτη θέση της τελικής κατάταξης για το 2014. Ο κος Ι. Καλλίγερος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς δήλωσε: «Tο όραμα της Mercedes-Benz Ελλάς είναι να οδηγεί τις εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου στη χώρα μας. Το 2014, με το όραμά μας ως οδηγό, η μάρκα μας τερμάτισε στην πρώτη θέση ανάμεσα στις premium εταιρείες, με πωλήσεις που παρουσίασαν σημαντική αύξηση σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων που η Mercedes-Benz Ελλάς έχει στην προϊοντική της παλέτα. Το αποτέλεσμα αυτό, έρχεται έμπρακτα να επιβεβαιώσει την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές στην μάρκα μας, στα προϊόντα μας και στις υπηρεσίες μας. Με τη μητρική εταιρεία Daimler να παρουσιάζει εδώ και 4 συνεχόμενα χρόνια αποτελέσματα ρεκόρ, είμαστε πολύ ευτυχείς που και εμείς, σε αυτήν την πολύπαθη Ελληνική αγορά, συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Με την καθιέρωση της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας σε όλα μας τα μοντέλα και την κάλυψη του συνόλου των κατηγοριών αυτοκινήτων με μοντέλα απαράμιλλης τεχνολογίας, αισθητικής, άνεσης και ασφάλειας, πιστεύουμε ότι το 2015 παρά τις προκλήσεις που φαίνεται ότι επιφυλάσσει, θα είναι μία ακόμα χρονιά σταθμός για τη Mercedes-Benz στη χώρα μας».
naftemporiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου