Η μάχη των κονσολών συνεχίζεται με αμείωτη ένταση, με τα τελευταία στοιχεία να δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια της “Black Friday”, το Xbox One επικράτησε στις πωλήσεις.
Η Black Friday, η οποία ήταν η Παρασκευή 28 Νοεμβρίου, αποτελεί μία ημερομηνία ορόσημο για τις αγορές και δείχνει την πορεία των προϊόντων στην αγορά. Κατά τη διάρκεια της ημέρας αυτής, λοιπόν, το Xbox One κυριάρχησε σε πωλήσεις, κάτι που συμβαίνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Αναλυτικότερα, η κονσόλα της Microsoft σημείωσε το 53% των πωλήσεων παιχνιδομηχανών κατά τη διάρκεια της Black Friday, ενώ το PS4 της Sony ακολούθησε με 31% στο μερίδιο των πωλήσεων. Την τρίτη θέση είχε το Xbox 360 με μερίδιο 9% και την τέταρτη θέση το Nintendo Wii U με μερίδιο 6%. Η πεντάδα έκλεισε με το PS3 το οποίο κατέκτησε το 1% των πωλήσεων.
Τα στοιχεία προέρχονται από την εταιρεία έρευνας αγοράς InfoScout, η οποία επιβραβεύει τους καταναλωτές που στέλνουν μία φωτογραφία από την απόδειξη των αγορών τους. Κατά τη διάρκεια της Black Friday, συγκέντρωσε 182.000 αποδείξεις αγορών, οι οποίες έδειξαν τη σαφή προτίμηση που έδειξαν οι καταναλωτές στην παιχνιδομηχανή της Microsoft.
Εκτιμάται ότι μια σειρά κινήσεων της Microsoft, όπως είναι η μείωση της τιμής του, έχουν βοηθήσει την πορεία που σημειώνει το Xbox One στην αγορά.
pestaola.gr
Η Black Friday, η οποία ήταν η Παρασκευή 28 Νοεμβρίου, αποτελεί μία ημερομηνία ορόσημο για τις αγορές και δείχνει την πορεία των προϊόντων στην αγορά. Κατά τη διάρκεια της ημέρας αυτής, λοιπόν, το Xbox One κυριάρχησε σε πωλήσεις, κάτι που συμβαίνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Αναλυτικότερα, η κονσόλα της Microsoft σημείωσε το 53% των πωλήσεων παιχνιδομηχανών κατά τη διάρκεια της Black Friday, ενώ το PS4 της Sony ακολούθησε με 31% στο μερίδιο των πωλήσεων. Την τρίτη θέση είχε το Xbox 360 με μερίδιο 9% και την τέταρτη θέση το Nintendo Wii U με μερίδιο 6%. Η πεντάδα έκλεισε με το PS3 το οποίο κατέκτησε το 1% των πωλήσεων.
Τα στοιχεία προέρχονται από την εταιρεία έρευνας αγοράς InfoScout, η οποία επιβραβεύει τους καταναλωτές που στέλνουν μία φωτογραφία από την απόδειξη των αγορών τους. Κατά τη διάρκεια της Black Friday, συγκέντρωσε 182.000 αποδείξεις αγορών, οι οποίες έδειξαν τη σαφή προτίμηση που έδειξαν οι καταναλωτές στην παιχνιδομηχανή της Microsoft.
Εκτιμάται ότι μια σειρά κινήσεων της Microsoft, όπως είναι η μείωση της τιμής του, έχουν βοηθήσει την πορεία που σημειώνει το Xbox One στην αγορά.
pestaola.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου