Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Οι Γάλλοι κάνουν φέτος μεγάλη προσπάθεια για να θυμίσουν σε όλο τον κόσμο τη συνεισφορά τους στον χώρο του αυτοκινήτου, την ειδικότητά τους στη μόδα, καθώς και στην υψηλή ραπτική.

Η φετινή διοργάνωση έχει λαμπρό χαρακτήρα και εκτιμάται ότι θα σπάσει το ρεκόρ επισκεπτών που σημειώθηκε το 2012 (1.231.416).

Η γαλλική έκθεση φιλοξενείται στο Paris Expo Porte de Versailles και προβάλλει ως η νικήτρια στη σύγκριση με τις ανάλογες εκδηλώσεις: Η Φρανκφούρτη το 2013 υποδέχθηκε 881.100 επισκέπτες, ενώ η φετινή Εκθεση στη Γενεύη τιμήθηκε από 670.000 επισκέπτες.

Με κεντρικό σύνθημα «Το μέλλον του αυτοκινήτου είναι στο Παρίσι», επιχειρείται να συνδυαστούν αρμονικά ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η γαλλική κουλτούρα γύρω από το αυτοκίνητο.

250 εταιρείες

Στην έκθεση συμμετέχουν περισσότερες από 250 εταιρείες, οι οποίες προέρχονται από 18 χώρες. Οι παγκόσμιες πρεμιέρες ολοκαίνουργιων μοντέλων ξεπερνούν τις 50, ενώ οι καινούργιες εκδόσεις και οι τεχνολογίες είναι αμέτρητες.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκμεταλλεύονται την ευκαιρία να δείξουν τις τελευταίες εξελίξεις στους τομείς της ασφάλειας, της οικονομίας καυσίμων και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Αποσκοπούν στην αύξηση του μεριδίου τους στην ευρωπαϊκή αγορά και τρέχουν να προλάβουν τις εξελίξεις που θα φέρει η πολυπόθητη ανάκαμψη της οικονομίας. Η Διεθνής Εκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού άνοιξε τις πύλες της για το κοινό χθες και θα παραμείνει ανοιχτή έως την Κυριακή 19 Οκτωβρίου.

Ferrari 458 Speciale A

Ελπίζω να υπάρξει έστω ένα πλούσιος Ελληνας λάτρης της αυτοκίνησης, ο οποίος θα αποκτήσει αυτό το αριστούργημα.

Η παραγωγή είναι μόλις 499 κομμάτια! Ολοκληρώθηκε από ιταλικά χέρια, εκφράζει την άποψη της φημισμένης μάρκας για το ανοιχτό supercar και, όπως ανακοινώθηκε, είναι το πιο ισχυρό και αεροδυναμικό ανοιχτό μοντέλο που κατασκεύασε ποτέ η φίρμα του Μαρανέλο.

Ο V8 ατμοσφαιρικός κινητήρας 4,5, εκτός από τον μοναδικό ήχο, παράγει και 605 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. Επιδόσεις 0-100χλμ./ώρα σε 3’’, 0-200 χλμ./ώρα 9,5’’, τελική 325 χλμ./ώρα.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!