Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Ο προπονητής του ΟΦΗ ξέσπασε μετά τον αγώνα με τον Ατρόμητο με αφορμή δημοσιεύματα που τον έφερναν να αποχωρεί από την ομάδα.

Με αποθήκη πυρομαχικών έμοιαζε ο Γκατούζο μετά το τέλος του αγώνα με τον Ατρόμητο ξεσπώντας για τα όσα είχαν γραφεί περί πρόθεσης του να αποχωρήσει από την ομάδα εξαιτίας των πολλών οικονομικών προβλημάτων.

Ο εκρηκτικός Ιταλός προπονητής ήταν θηρίο, για τα όσα αναληθή γράφτηκαν, χρησιμοποίησε βαριές εκφράσεις ενώ η διάψευση τους δε θα μπορούσε να γίνει με πιο κατηγορηματικό τρόπο.




Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Την πρώτη μέρα που ο Μάνθος ήρθε σπίτι μου μου είπε τα πάντα για τον ΟΦΗ. Εάν αναρωτηθείτε ποιος είναι ο μισθός μου και ποιος ο μισθός του προσωπικού θα καταλάβετε ότι ήλθα για να δουλέψω επειδή το ποδόσφαιρο είναι το πάθος μου. Θλίβομαι για αυτό που διάβασα στην εφημερίδα «Goal» και για την ίδια την εφημερίδα.

Ο δημοσιογράφος και ο διευθυντής της εφημερίδας δεν πρέπει να αφήνουν να περνάνε ψευδή θέματα. Αυτή η ομάδα είναι η δική μου ομάδα. Είμαι ο καπετάνιος του καραβιού και ποτέ δε θα αφήσω το καράβι. Το ξέρω ότι έχω πολλές δυσκολίες αλλά δουλεύω καθημερινά 12 – 13 ώρες στο ΒΑΚ.

Μερικές φορές κερδίζουμε, μερικές χάνουμε αλλά δε θα ακουμπάτε τη δουλειά μου και τους παίκτες μου. Μόνο εγώ ακουμπώ τους παίκτες μου. Αυτά που γράφτηκαν είναι σκ…ά, και μ….κίες. Είναι εύκολο στα 37 μου να φύγω όμως εγώ θα κάτσω εδώ. Η οικογένεια μου έχει έλθει στην Κρήτη.

Δεν έχω έρθει για διακοπές. Για αυτό τρελλαίνομαι για αυτά που διαβάζω. Είναι σαν να έχω περάσει 10 χρόνια σε μια ομάδα. Δεν πάμε σπίτι να κλάψουμε επειδή έχουμε προβλήματα αλλά συνεχίζουμε να παλεύουμε. Ακόμα κι αν χάναμε το παιχνίδι θα ερχόμουν εδώ να πω τα ίδια πράγματα.

Ο άνθρωπος που έγραψε το άρθρο δεν έχει σεβασμό για μένα, για την Κρήτη, και για τους φίλους του ΟΦΗ. Κάθε μέρα μιλάμε στην ομάδα και λέμε ότι πρέπει να βοηθάει ο ένας τον άλλο. Το ξέρω ότι οι παίκτες έχουν οικονομικά προβλήματα. Δε μαρέσει η δικαιολογία ότι δεν παίζει καλά όποιος δεν έχει χρήματα. Να πάνε να γ…νε.

Επαναλαμβάνω ότι έδιωξα δύο παίκτες γιατί δε σέβονταν τους κανόνες….

Μπορεί να μην είναι καλό γι’ αυτούς αλλά δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Δεν έχει σημασία ότι είναι από το Ηράκλειο. Θα μπορούσαν να είναι από οπουδήποτε. Δεν επιτρέπω τίποτα τέτοιο. Στη ζωή μου κανείς δε μου έκανε δώρο, ούτε θα κάνω κι εγώ σε κανένα παίκτη. Δεν είμαι καθηγητής, δεν έχω τελειώσει το σχολείο, έχω δίπλωμα μάνατζερ. Οι κανόνες είναι σημαντικοί.

Δεν είμαι χαρούμενος που αναγκάστηκα να τους διώξω αλλά αυτή είναι η δουλειά μου. Και κάθε μέρα γράφονταν μ..κίες για ποιο λόγο; Εάν θέλουν να μιλήσουν μαζί μου η πόρτα μου είναι ανοιχτή. Με συγχωρείτε για τον τόνο της φωνής μου. Σταματήστε, αλλά θέλω να μιλήσω για ποδόσφαιρο.

Εδώ μιλάμε για τίποτα. Όλοι στην Κρήτη πρέπει να με ακούσουν για αυτό. Όλοι πρέπει να μείνουμε σαν οικογένεια. Κάποιος στην Αθήνα είναι εύκολο να γράψει μ…κίες αλλά για ποιο λόγο; Εγώ θα κάτσω εδώ. Αν η ομάδα αποφασίσει να φύγω, μόνο τότε θα το κάνω….

Θα βγάλω την καρδιά μου και θα τη δώσω στους παίκτες μου. Είναι ψευδές ότι εγώ θα πληρώσω την αποζημίωση των παικτών που έφυγαν. Ήρθα για να δουλέψω και να κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Την πρώτη μέρα που ο πρόεδρος με βρήκε σπίτι, μου τα εξήγησε όλα αναλυτικά. Μου είπε όλη την αλήθεια»

Για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο ο Τζενάρο Γκατούζο επεσήμανε:

«Είχαμε απουσίες αλλά παίζαμε εντός έδρας. Έχω εμπιστοσύνη σε όλους τους παίκτες, αυτό είναι το πιο σημαντικό ότι έχουμε μια ομάδα με αλλαγές και μπορεί να παίζουμε καλά. Δεν είναι μόνο το πάθος και η καρδιά. Παίξαμε σωστό ποδόσφαιρο οι παίκτες έκαναν αυτό που κάνουμε στην προπόνηση».

ΠΗΓΗ: cretapost.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!