Έτοιμο να ξεκινήσει την καριέρα του και στην Ευρώπη είναι το νέο Ford Mondeo διαθέτοντας μια γκάμα προηγμένων κινητήρων βενζίνης και ντίζελ καθώς και μια υβριδική.
Ύστερα από δύο σχεδόν χρόνια καθυστέρησης (η τελευταία γενιά του Ford Mondeo ήδη διατίθεται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού με την ονομασία Fusion), το νέο μεσαίο μοντέλο της εταιρείας βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών της Ευρώπης, καθώς η Ford αναμένεται προς τα τέλη της χρονιάς να ξεκινήσει το λανσάρισμά του στις επιμέρους αγορές της.
Ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά, το νέο Mondeo θα κινείται από δύο κινητήρες turbo της γενιάς EcoBoost, έναν στα 2,0 λίτρα και έναν στα 1,5. Ο τελευταίος, ο οποίος είναι νέος, θα αντικαταστήσει σύμφωνα με πληροφορίες σταδιακά το γνωστό 1.600άρη EcoBoost της Ford στο σύνολο των διαθέσιμων μοντέλων της γκάμας της.
Κάτω από το καπό του νέου Mondeo, o 4κύλινδρος 1.5 EcoBoost αναμένεται να αποδίδει 177 ή ενδεχομένως και 180 ίππους. Την γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων βενζίνης θα συμπληρώσει κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2015 και ο 1.000άρη EcoBoost, έχοντας απόδοση τουλάχιστον 125 ίππων.
Σε ό,τι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, η Ford ανανεώνει την εμπιστοσύνη της στους γνωστούς 1,6 και 2,0 TDCI, με τον πρώτο μάλιστα να συνδυάζεται με την τεχνολογία ECOnetic της Ford εξασφαλίζοντας εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των μόλις 94 γρ. για κάθε χλμ. κίνησης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ford, το νέο Mondeo θα είναι από το λανσάρισμά του διαθέσιμο και σε υβριδική έκδοση, η οποία θα εκλύει 99 γρ. CO2/χλμ. και θα φιλοξενεί έναν ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση 2λιτρο βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, καθώς και μπαταρίες ιόντων λιθίου 1,4 kwh.
Θυμίζουμε πως το νέο Mondeo, το οποίο θα παράγεται στο εργοστάσιο της Ford στην Βαλένθια της Ισπανίας και θα διατίθεται σε 4θυρες, 5θυρες και στέισον βάγκον εκδόσεις, βασίζεται σε μια νέα παγκόσμια πλατφόρμα της Ford (CD είναι η επίσημη ονομασία της). Το αμάξωμα είναι κατά 10% πιο άκαμπτο σε σχέση με το παρελθόν, η πίσω ανάρτηση νέα, ενώ βελτιωμένο, για ακόμα καλύτερη αίσθηση, είναι και το σύστημα διεύθυνσης.
Το νέο Mondeo που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη λίαν συντόμως θα διαθέτει στάνταρ φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ ανάλογα με την έκδοση και το επίπεδο εξοπλισμού, θα διαθέτει μεταξύ άλλων τα συστήματα Active City Stop, ActivePark Assist, SYNC 2 και Ford MyKey.
Πηγή: 4troxoi.gr
Ύστερα από δύο σχεδόν χρόνια καθυστέρησης (η τελευταία γενιά του Ford Mondeo ήδη διατίθεται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού με την ονομασία Fusion), το νέο μεσαίο μοντέλο της εταιρείας βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών της Ευρώπης, καθώς η Ford αναμένεται προς τα τέλη της χρονιάς να ξεκινήσει το λανσάρισμά του στις επιμέρους αγορές της.
Ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά, το νέο Mondeo θα κινείται από δύο κινητήρες turbo της γενιάς EcoBoost, έναν στα 2,0 λίτρα και έναν στα 1,5. Ο τελευταίος, ο οποίος είναι νέος, θα αντικαταστήσει σύμφωνα με πληροφορίες σταδιακά το γνωστό 1.600άρη EcoBoost της Ford στο σύνολο των διαθέσιμων μοντέλων της γκάμας της.
Κάτω από το καπό του νέου Mondeo, o 4κύλινδρος 1.5 EcoBoost αναμένεται να αποδίδει 177 ή ενδεχομένως και 180 ίππους. Την γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων βενζίνης θα συμπληρώσει κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2015 και ο 1.000άρη EcoBoost, έχοντας απόδοση τουλάχιστον 125 ίππων.
Σε ό,τι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, η Ford ανανεώνει την εμπιστοσύνη της στους γνωστούς 1,6 και 2,0 TDCI, με τον πρώτο μάλιστα να συνδυάζεται με την τεχνολογία ECOnetic της Ford εξασφαλίζοντας εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των μόλις 94 γρ. για κάθε χλμ. κίνησης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ford, το νέο Mondeo θα είναι από το λανσάρισμά του διαθέσιμο και σε υβριδική έκδοση, η οποία θα εκλύει 99 γρ. CO2/χλμ. και θα φιλοξενεί έναν ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση 2λιτρο βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, καθώς και μπαταρίες ιόντων λιθίου 1,4 kwh.
Θυμίζουμε πως το νέο Mondeo, το οποίο θα παράγεται στο εργοστάσιο της Ford στην Βαλένθια της Ισπανίας και θα διατίθεται σε 4θυρες, 5θυρες και στέισον βάγκον εκδόσεις, βασίζεται σε μια νέα παγκόσμια πλατφόρμα της Ford (CD είναι η επίσημη ονομασία της). Το αμάξωμα είναι κατά 10% πιο άκαμπτο σε σχέση με το παρελθόν, η πίσω ανάρτηση νέα, ενώ βελτιωμένο, για ακόμα καλύτερη αίσθηση, είναι και το σύστημα διεύθυνσης.
Το νέο Mondeo που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη λίαν συντόμως θα διαθέτει στάνταρ φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ ανάλογα με την έκδοση και το επίπεδο εξοπλισμού, θα διαθέτει μεταξύ άλλων τα συστήματα Active City Stop, ActivePark Assist, SYNC 2 και Ford MyKey.
Πηγή: 4troxoi.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου