Οι γυναίκες και τα ψώνια θεωρούνται σχεδόν συνώνυμες έννοιες. Φυσικά, δεν είναι λίγοι και οι άντρες που αρέσκονται στο συγκεκριμένο χόμπι, μόνο που ακολουθούν τις περισσότερες φορές διαφορετικό "τελετουργικό".
Οι γυναίκες μπορούν να περάσουν πολλές ώρες χαζεύοντας βιτρίνες, δοκιμάζοντας ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ προτού καταλήξουν στην απόφαση να πάρουν κάτι. Αυτή άλλωστε είναι και όλη η "μαγεία" της διαδικασίας του λεγόμενου "shopping".
Οι άντρες, από την άλλη, έχουν διαφορετική άποψη. Οι περισσότεροι γνωρίζουν τι θέλουν να πάρουν από πριν, μπαίνουν στο μαγαζί, πληρώνουν και... αυτό ήταν τελείωσαν τα ψώνια!
Όποιο "τελετουργικό" κι αν προτιμά κανείς, αυτό που διαφαίνεται είναι ότι στο όχι και πολύ μακρινό μέλλον τα πράγματα θα είναι εντελώς διαφορετικά.
Κι ενώ τα καταστήματα δε θα πάψουν να υπάρχουν, όσα παραμείνουν θα προσαρμοστούν στις "ανάγκες" της εποχής και θα προσφέρουν διαφορετικές ανέσεις και υπηρεσίες, που θα έχουν να κάνουν περισσότερο με την εμπειρία και λιγότερο με την πώληση ενός προϊόντος.
Κάτι σαν τα καταστήματα της Apple, γράφει η Mae Anderson για το Associated Press.
Ανάμεσα σε αυτά που "οραματίζονται" οι ειδικοί της βιομηχανίας της αγοράς είναι ολογράμματα στα δοκιμαστήρια, που θα επιτρέπουν στους αγοραστές να δοκιμάζουν ρούχα χωρίς να γδύνονται, σπίτια εξοπλισμένα με έξυπνη τεχνολογία, που θα φροντίζει για την παραγγελία νέων λαμπτήρων, προτού αυτοί σταματήσουν να λειτουργούν και άλλα πολλά.
"Τα ψώνια θα γίνουν ακόμη πιο διασκεδαστικά, επειδή έτσι θα πρέπει να είναι" υποστηρίζει ο "μελλοντολόγος-λιανικής" Doug Stephens.
Ακόμη, θα αυξηθούν οι υπηρεσίες του online και offline shopping, όπου σχεδόν τα πάντα θα γίνονται self-service και με τη βοήθεια υπολογιστών.
Για παράδειγμα, όταν μπαίνει κάποιος στο κατάστημα απ’ όπου αγοράζει συνήθως κάτι, το beacon αναγνωρίζει το κινητό του τηλέφωνο, συνδέεται με το ιστορικό αγορών του πελάτη και τον ενημερώνει για τα διαθέσιμα κουπόνια ανάλογα με τις προτιμήσεις του.
Το shopping του μέλλοντος δεν θα αργήσει και πολύ να κατακτήσει την αγορά, ωστόσο το κατά πόσο θα είναι επιτυχημένο και θα καταφέρει να "κερδίσει" τα παραδοσιακά ψώνια-βόλτα στα μαγαζιά μένει να φανεί…
news.gr
Οι γυναίκες μπορούν να περάσουν πολλές ώρες χαζεύοντας βιτρίνες, δοκιμάζοντας ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ προτού καταλήξουν στην απόφαση να πάρουν κάτι. Αυτή άλλωστε είναι και όλη η "μαγεία" της διαδικασίας του λεγόμενου "shopping".
Οι άντρες, από την άλλη, έχουν διαφορετική άποψη. Οι περισσότεροι γνωρίζουν τι θέλουν να πάρουν από πριν, μπαίνουν στο μαγαζί, πληρώνουν και... αυτό ήταν τελείωσαν τα ψώνια!
Όποιο "τελετουργικό" κι αν προτιμά κανείς, αυτό που διαφαίνεται είναι ότι στο όχι και πολύ μακρινό μέλλον τα πράγματα θα είναι εντελώς διαφορετικά.
Κι ενώ τα καταστήματα δε θα πάψουν να υπάρχουν, όσα παραμείνουν θα προσαρμοστούν στις "ανάγκες" της εποχής και θα προσφέρουν διαφορετικές ανέσεις και υπηρεσίες, που θα έχουν να κάνουν περισσότερο με την εμπειρία και λιγότερο με την πώληση ενός προϊόντος.
Κάτι σαν τα καταστήματα της Apple, γράφει η Mae Anderson για το Associated Press.
Ανάμεσα σε αυτά που "οραματίζονται" οι ειδικοί της βιομηχανίας της αγοράς είναι ολογράμματα στα δοκιμαστήρια, που θα επιτρέπουν στους αγοραστές να δοκιμάζουν ρούχα χωρίς να γδύνονται, σπίτια εξοπλισμένα με έξυπνη τεχνολογία, που θα φροντίζει για την παραγγελία νέων λαμπτήρων, προτού αυτοί σταματήσουν να λειτουργούν και άλλα πολλά.
"Τα ψώνια θα γίνουν ακόμη πιο διασκεδαστικά, επειδή έτσι θα πρέπει να είναι" υποστηρίζει ο "μελλοντολόγος-λιανικής" Doug Stephens.
Πιο πολλές υπηρεσίες
Η αναλυτής της Forrester, Sucharita Mulpuru, πιστεύει ότι τα καταστήματα του μέλλοντος θα έχουν να κάνουν περισσότερο με υπηρεσίες, όπως παιδικοί σταθμοί, κτηνιατρικές υπηρεσίες και υπηρεσίες ομορφιάς.Ακόμη, θα αυξηθούν οι υπηρεσίες του online και offline shopping, όπου σχεδόν τα πάντα θα γίνονται self-service και με τη βοήθεια υπολογιστών.
Κουπόνια on-demand
Κάποια καταστήματα στην Αγγλία, όπως η αλυσίδα σουπερμάρκετ Tesco και τα φαρμακεία Duane Reade δοκιμάζουν τα beacons, συσκευές με δυνατότητα Bluetooth που επικοινωνούν απ’ ευθείας με το κινητό τηλέφωνο του πελάτη προσφέροντας εκπτωτικά κουπόνια, ενημερώνοντάς τον για συγκεκριμένα προϊόντα ή δίνοντάς του τη δυνατότητα να πληρώσει εξ αποστάσεως.Για παράδειγμα, όταν μπαίνει κάποιος στο κατάστημα απ’ όπου αγοράζει συνήθως κάτι, το beacon αναγνωρίζει το κινητό του τηλέφωνο, συνδέεται με το ιστορικό αγορών του πελάτη και τον ενημερώνει για τα διαθέσιμα κουπόνια ανάλογα με τις προτιμήσεις του.
Το shopping του μέλλοντος δεν θα αργήσει και πολύ να κατακτήσει την αγορά, ωστόσο το κατά πόσο θα είναι επιτυχημένο και θα καταφέρει να "κερδίσει" τα παραδοσιακά ψώνια-βόλτα στα μαγαζιά μένει να φανεί…
news.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου