Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Μια 47χρονη γυναικα μολις εχει κανει λιφτινγκ και, περηφανη για την ομορφια της, μπαινει σε ενα goodys. Δινει την παραγγελια της στον υπαλληλο και τον ρωταει αμεσως μετα:
- Συγγνωμη νεαρε μου, ποσο με κανεις;
- Ξερωγω; 32;

- Χαχα γλυκουλη μου... 47 ειμαι αλλα να εισαι καλα...
Τρωει, βγαινει εξω, παει σε μια σταση λεωφορειου και ρωταει εναν που στεκοταν εκει:
- Γεια σας κυριε μου, ποσο με κανετε;
- χμ.... δεν πρεπει να ειστε πανω απο 34
- Ωωω σας ευχαριστω!! Αλλα ειμαι 47
Παιρνει το λεωφορειο, κατεβαινει, πλησιαζει σπιτι της περπατωντας διπλα-διπλα με εναν παππουλη:
- Συγγνωμη παππουλη, ποσο με κανεις;
- Κοπελα μου, επεσες στην περιπτωση, μπορω να βρω την ηλικια μιας γυναικας απλα πασπατευοντας αναμεσα στα ποδια της!!!
Παραξενευτηκε η μανταμ, τι να κανει, "ας το ζησω κι αυτο" σκεφτεται και σηκωνει την φουστα...
Χαϊδευε, χαϊδευε, πασπατευε ο παππους, ωσπου καποια στιγμη:
- Εισαι 47 !!!!
Η γυναικα εμεινε άναυδη!!!!
- Μα καλα, πως το καταλαβες;;;;
- Ημουν ακριβως πισω σου στην ουρα στα goodys..
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!