Τρεις φορές πάνω, από την αρχική εκτιμώμενη τιμή πώλησής του, "έπιασε” το Rolex Daytona John Player Special, σε ηλεκτρονική δημοπρασία που πραγματοποίησε ο οίκος Sotheby’s, στις 31 Ιουλίου. Το συγκεκριμένο ρολόι πουλήθηκε στην τιμή ρεκόρ των 1,545 εκατ. δολαρίων.
Το ενδιαφέρον σε αυτή την είδηση, πέρα φυσικά από την τιμή που "έπιασε” το συγκεκριμένο ρολόι, είναι ότι η δημοπρασία του οίκου Sotheby’s έγινε ηλεκτρονικά (https://www.sothebys.com/en/departments/watches), πρακτική που φαίνεται ότι θα διατηρηθεί από τον οίκο και στην μετά covid εποχή.
Μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων, ρολόγια πολυτελείας όπως τα Rolex, κατάφεραν να διατηρήσουν σημαντικό μέρος του τζίρου τους, σε βασικές αγορές, όπως είναι το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ, παρά το κλείσιμο του δικτύου των καταστημάτων και της απουσίας τουριστικού ρεύματος. Κάτι που επιβεβαιώνεται και από την πορεία των οικονομικών μεγεθών της Watches of Switzerland Group PLC, εταιρείας εισηγμένης στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου και μεγαλύτερου λιανέμπορου ελβετικών ρολογιών πολυτελείας στο Ηνωμένο Βασίλειο, με καταστήματα σε Η.Β. και ΗΠΑ.
Το πρώτο τρίμηνο -ολοκληρώθηκε στις 26 Ιουλίου-, ο τζίρος της Watches of Switzerland Group PL, όπως ανακοίνωσε χθες, μειώθηκε κατά 27,6%, επηρεαζόμενος από το κλείσιμο των καταστημάτων λόγω του lockdown. Παρ’ όλα αυτά οι πωλήσεις τον Ιούλιο αυξήθηκαν 7,4%. Με τις online πωλήσεις της να έχουν σημειώσει, το πρώτο τρίμηνο, ανάπτυξη 79,3%, αντισταθμίζοντας τις χαμηλές έως ανύπαρκτες πωλήσεις προς τους τουρίστες και τα καταστήματα εντός των duty free, ο τζίρος των οποίων μειώθηκε κατά 92,8%.
Στους τουρίστες στηρίζει σημαντικό μέρος της ανάπτυξης της και η Rolex στην Ελλάδα. Πέρυσι ο τζίρος της Rolex Ελλάς, βασικός μέτοχος της οποίας είναι η Rolex Holding s.a, αυξήθηκε κατά 9% στα 61,431 εκατ. ευρώ, πριμοδοτούμενος από τις tax free αγορές.
Όπως αναφέρει η διοίκηση της στις οικονομικές καταστάσεις του 2019, "το καλοκαίρι του 2019 ήταν ένα από τα καλύτερα στην Ελλάδα, καθώς η προσέλευση τουριστών ξεπέρασε κάθε προσδοκία, έχοντας σημαντικά θετική επίδραση στην αγορά και κατά συνέπεια στις λιανικές πωλήσεις στα δύο καταστήματά μας”. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως ο τζίρος του 2019 είναι σχεδόν διπλάσιος από τις πωλήσεις, ύψους 31,7 εκατ. ευρώ, που είχε πετύχει το 2011 η εταιρεία, η οποία είναι αποκλειστικός εισαγωγέας των ωρολογιών Rolex και Tudor στην Ελλάδα.
Τα μικτά κέρδη της Rolex Ελλάς, η οποία το 2018 πούλησε 8.770 ρολόγια ανήλθαν στα 18,74 εκατ. ευρώ (+8%), τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων στα 12,658 εκατ. ευρώ από 11,513 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά της κέρδη αυξήθηκαν κατά 10% στα 9,243 εκατ. ευρώ.
Για τη φετινή χρονιά η ορατότητα, λόγω της πανδημίας, του lockdown και της πτώσης του τουριστικού ρεύματος, είναι χαμηλή. Με τη διοίκηση της εταιρείας, να σημειώνει στις οικονομικές καταστάσεις του 2019 πως, "αν και και ο αντίκτυπος της πανδημίας μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το προβλέψιμο μέλλον, η εταιρεία θα συνεχίσει απρόσκοπτα τη λειτουργία της”.
capital.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου