Το Dacia Duster παραμένει η πιο τίμια πρόταση στην κατηγορία των SUV, με τιμές που ξεκινούν από τα 13.580 ευρώ
Η
νέα ύφεση στην οικονομία μας, λόγω της πανδημίας, ενισχύει τη θέση των
αξιόλογων μοντέλων με χαμηλές τιμές πώλησης. Η αναζήτηση του value for
money επανήλθε στην έρευνα των υποψήφιων αγοραστών. Πρωταθλητής στην
αξιολόγηση τιμής/προϊόντος παραμένει το Dacia Duster.
Οδήγησα
το SUV με τη χαρακτηριστική εμφάνιση, στην πιο ισχυρή βενζινοκίνητη
έκδοση 1.3 TCe 150 ίππων 4X2. Το «ξαδελφάκι» της Renault ήταν στη
διάθεσή μου για μεγάλο χρονικό διάστημα και το ξεψάχνισα. Μου αρέσει η
σχεδίαση της δεύτερης γενιάς, γιατί διατηρεί τα χαρακτηριστικά των
αυθεντικών οχημάτων ελεύθερου χρόνου.Η εσωτερική διαρρύθμιση ταιριάζει στο στιλ του αυτοκινήτου. Να τονίσω τη βελτιωμένη εργονομία και τους μεγάλους χώρους. Το ταμπλό, τα χειριστήρια και κάθε τι που απαρτίζει τον εσωτερικό χώρο προέρχονται από την παλέτα της Renault. Οπως διαπίστωσα, μερικά εξαρτήματα είναι από παλαιότερα μοντέλα της γαλλικής μάρκας, για να μειωθεί το κόστος. Προσωπικά, δεν με ενοχλεί αυτή η επιλογή γιατί γνωρίζω την πραγματική αξία και αντοχή των υλικών και εξαρτημάτων της Renault.
Οι διαθέσιμοι χώροι είναι ένα ακόμη ισχυρό σημείο του Duster. Τέσσερις ενήλικες κάθονται χωρίς υποχωρήσεις, όμως ο πέμπτος επιβάτης θα στριμωχτεί. Η σημαντικότερη παρατήρηση αφορά την απουσία πλευρικής στήριξης στα καθίσματα. Ελπίζω να βελτιωθεί σύντομα, γιατί μειώνει τη βαθμολογία στην αξιολόγηση του εσωτερικού χώρου.
Το μοτέρ, όμως, «γαζώνει». Ο κινητήρας της Renault κινεί με χαρακτηριστική ευκολία το αυτοκίνητο βάρους 1.312 κιλών. Μόλις πάτησα το γκάζι, μου έδειξε τις προθέσεις του. Σε 10,4’’ πιάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και η τελική φθάνει τα 200 χλμ./ώρα. Η πίεση στο γκάζι ευφραίνει την καρδιά του οδηγού, αλλά στενοχωρεί της τσέπη του. Οταν αναζήτησα την παρουσία των 150 ίππων είδα ότι η κατανάλωση έφθασε τα 9,2 λίτρα/100 χλμ. Με σωστό τρόπο οδήγησης και με το πρόγραμμα Eco, πέτυχα μέση κατανάλωση 8,3 λίτρα/100 χλμ. Καλή η λειτουργία του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων.
Θετικά σχόλια για την οδική συμπεριφορά και τη ρύθμιση των αναρτήσεων. Αν και στερείται της τετρακίνησης, κινήθηκα άνετα σε στρωτούς χωματόδρομους. Το αυτοκίνητο της δοκιμής με πλούσιο εξοπλισμό κοστίζει 18.490 ευρώ. Η βασική έκδοση 1.3 150 ίππων προς 16.990 ευρώ, 1.3 130 16.300, 1.0 100 13.580 ευρώ. Πέντε χρόνια εγγύηση και τρία χρόνια οδική βοήθεια.
real.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου