Σάββατο 25 Απριλίου 2020

palmerston-nisoi-kouk
Ξέρουμε ότι η καραντίνα και η απομόνωση έχει κάνει τους περισσότερους να νιώσουν τη μοναξιά όσο ποτέ άλλοτε. Υπάρχουν, όμως, και χειρότερα.
Στον Νότιο Ειρηνικό, οι αυτοδιοικούμενοι νήσοι Κουκ που συνδέονται ελεύθερα με τη Νέα Ζηλανδία, αποτελούν για πολλούς άγνωστο μέρος. Κάτι που είναι απόλυτα λογικό, αφού εκτός του ότι βρίσκονται στην άλλη άκρη του πλανήτη, κατοικούνται μόλις από 60 ανθρώπους.

Είναι όλοι απόγονοι ενός και μοναδικού πρόγονου, που σημαίνει ότι στην περιοχή έχουν πραγματοποιηθεί πολλά… περίεργα ραντεβού, και παίρνουν τις προμήθειές τους από το μοναδικό πλοίο που φτάνει στην περιοχή μόνο 2 φορές το χρόνο, υπάρχουν μόνο δύο τηλέφωνα στο νησί και το internet δουλεύει μονάχα 4 ώρες την ημέρα, ενώ υπάρχει πρόβλημα και με το ηλεκτρικό ρεύμα, το οποίο παρέχεται επίσης μερικές ώρες την ημέρα
Παρά τις δυσκολίες, οι τουρίστες που έχουν επισκεφτεί το μέρος αναφέρουν εξαιρετική φιλοξενία και φιλική διάθεση από τους κατοίκους του απομονωμένου αυτού τόπου, που μάλλον έχουν πολλά μαθήματα να μας δώσουν.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!