Σάββατο 18 Απριλίου 2020


Από το Αγιο Ορος προσεύχεται ο χολιγουντιανός σταρ, Τζόναθαν Τζάκσον στα πλαίσια δημιουργίας ενός μεγάλου άλμπουμ προσευχών.
Το Ινστιτούτο Αγιος Μάξιμος ο Γραικός αφιερώνει προς τιμή του Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστή, για την μεγάλη βοήθεια που προσφέρει στον κόσμο, ένα άλμπουμ τραγουδιών που ονομάζεται «ΜΕΓΑΛΕΣ ΩΡΕΣ».
Το τραγούδι που συνοδεύει την ενημέρωση αυτή είναι μια προσευχή, είναι ποιητικός λόγος του Αγίου Ιωσήφ. Μια προσευχή του έρχεται από το Άγιο όρος, ενώνοντας με όλο τον κόσμο, τον ποιητή Α. Φωτεινό που έκανε την επιλογή και την απόδοση του ποιήματος, τον Τζόναθαν από τις ΗΠΑ, που το ειρηνεύει και τον συνθέτη Ανδρέα Κατσιγιάννη από την Ελλάδα.
Συμβολίζει την ενότητα και την ανάγκη που έχουμε όλοι τώρα, μέσα σε αυτή την επώδυνη δοκιμασία για την ανθρωπότητα να προσευχηθούμε στο Θεό.
Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Α. Φωτεινός
Ερμηνεία:Jonathan Jackson
Απόδοση ποιήματος: Α. Φωτεινός
Μουσική: Ανδρέας Κατσιγιάννης
Φωνητικά: Απόστολος Μόσιος
Απόδοση του ποιήματος στα Αγγλικά: Γιάννης Καραλάκος
Μίξη-mastering: Απόστολος Μόσιος
Παραγωγή: Ινστιτούτο Άγιος Μάξιμος ο Γραικός
Οι στίχοι του ποιήματος:
Ο πόθος της αγάπης σου πλήγωσε την ψυχή μου
Και κάθε άλλος έρωτας έφυγε απ’ την ζωή μου
Αγάπη της καρδιάς μου, αέρας της πνοής μου
Φώς νοητό γλυκύτατο ο έρως κι ισχύς μου
Πιστεύω η αγάπη σου αυτή θα μ’ οδηγήσει
Και την γλυκιά αγκάλη σου αυτή θα μου χαρίσει
Δεν υποφέρω δεν μπορώ στιγμή τον χωρισμό σου
Φλογίζομαι και καίγομαι από του έρωτός σου
Θέ μου, έλα. Θέ μου, έλα.
Φώτισε την ψυχή μου τον νου και την καρδιά
Δώρισε και στο σώμα μου απάθειας δροσιά
Άστραψε στον νου μου τον θείο φωτισμό σου
Την λαμπροτάτη κίνηση της θείας γνώσεώς σου
Πιστεύω η αγάπη σου αυτή θα μ’ οδηγήσει
Και την γλυκιά αγκάλη σου αυτή θα μου χαρίσει
Δεν υποφέρω δεν μπορώ στιγμή τον χωρισμό σου
Φλογίζομαι και καίγομαι από του έρωτός σου
Θέ μου, έλα. Θέ μου, έλα.
Categories:

1 σχόλιο:

  1. Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!