Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019


Η 18χρονη κόρη του Λουκ Πέρι θρηνεί τον ξαφνικό χαμό του ηθοποιού αλλά μέσω των social media στέλνει το μήνυμά της σε όσους της επιτίθενται, τονίζοντας ότι σκοπεύει να συνεχίσει να διασκεδάζει στη ζωή της, όπως ακριβώς θα ήθελε και ο πατέρας της.
Στην ανάρτησή της στο Instagram, η Σόφι Πέρι αποκάλυψε ότι μετά τον θάνατο του πατέρα της μόλις πριν από επτά ημέρες, αντιμετώπισε κριτική και επιθέσεις από τρολ στο ίντερνετ που της έλεγαν ότι πρέπει να ντρέπεται για τον τρόπο που μιλάει, για τον τρόπο που ντύνεται και για τον τρόπο που θρηνεί.
«Από τη στιγμή που πέθανε ο πατέρας μου δέχθηκα μεγάλη προσοχή διαδικτυακά. Και η περισσότερη ήταν θετική, αλλά κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να είναι καλοί. Και είμαι εδώ για να σας πω ότι δεν ζήτησα αυτή την προσοχή, δεν ζήτησα να μπω σε αυτό το διαδικτυακό μικροσκόπιο και ενώ δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν, δεν πρόκειται να αφήσω κανενός τις απόψεις και ανάγκες να με βαρύνουν.
Είμαι 18 ετών. Θα βρίζω σαν ναύτης και θα ντύνομαι σαν ιερόδουλη. Θα υποστηρίζω σκοπούς που ίσως εσείς όχι. Αλλά θα γελώ και θα ζήσω την κανονική μου ζωή. ΝΑΙ είμαι πληγωμένη και λυπημένη και κλαίω αλλά δεν θα μείνω κλειδωμένη σε ένα δωμάτιο για να κλαίω όλη ημέρα μέχρι το ίντερνετ να αποφασίσει ότι είναι η κατάλληλη περίοδος να σταματήσω να θρηνώ» τόνισε.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!