Τρίτη 7 Αυγούστου 2018



Η Opel, πριν από ένα χρόνο ανέβηκε στο άρμα του γαλλικού ομίλου PSA. Η γερμανική φίρμα αποτελεί τμήμα του ομίλου που κατέχει τις μάρκες Peugeot, Citroen και DS. Οι νέοι ιδιοκτήτες της μάρκας, που έχει βαθιές ρίζες και στην ελληνική αγορά, εφάρμοσαν ένα δραστικό πρόγραμμα αναδιάρθρωσης και περικοπών που αποσκοπεί στη μείωση της ζημιάς που εμφανίζει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια. Δυστυχώς, όσα χρόνια η Opel αποτελούσε μέρος του χαρτοφυλακίου της General Motors, κατέγραφε μεγάλες ζημιές στον ισολογισμό της, κυρίως λόγω της λανθασμένης πολιτικής που ακολουθούσε ο αμερικανικός κολοσσός, σε καίριους τομείς. Η νέα εποχή για την γερμανική φίρμα, ξεκίνησε με θετικά αποτελέσματα στη δραστηριότητα της. Η εταιρεία παρουσίασε κέρδη εξαμήνου 502 εκατομμύρια ευρώ.

Μαζί με τους εταίρους της, η διοίκηση της Opel έχει συνάψει συμφωνίες για το μέλλον όλων των ευρωπαϊκών εργοστασίων, που θα οδηγήσουν σε προϊοντικές ανακατατάξεις και μαζικές επενδύσεις στα εργοστάσια. Για παράδειγμα, το νέο Corsa – που θα παράγεται και σε ηλεκτρική έκδοση – θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο ισπανικό εργοστάσιο της Zaragoza. Η επόμενη γενιά του Vivaro θα συναρμολογείται στο Luton, Αγγλία, από το 2019. Το Grandland X SUV θα κατασκευάζεται στο Eisenach από τα μέσα της επόμενης χρονιάς – συμπεριλαμβανομένης μιας υβριδικής έκδοσης που θα ακολουθήσει μέχρι το 2020. Νέες προϊοντικές ανακατατάξεις ανακοινώθηκαν επίσης για τα εργοστάσια κινητήρων και κιβωτίων στο Tichy (Πολωνία), Aspern (Αυστρία) και Szentgotthard (Ουγγαρία).

Η επιτυχής ένταξη της εταιρείας στο Groupe PSA αντικατοπτρίζεται επίσης στη μηχανολογική οργάνωση. Το μηχανολογικό κέντρο του Rüsselsheim παίζει σημαντικό ρόλο, φέρνοντας τα ατού της εταιρείας στο παγκόσμιο δίκτυο εξέλιξης του ομίλου. Με 15 Centers of Competence (Κέντρα Εξειδίκευσης) αρμόδια σε διάφορους τεχνολογικούς τομείς, όπως την εξέλιξη ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και την επόμενη γενιά τετρακύλινδρων βενζινοκινητήρων, το Μηχανολογικό Κέντρο του Rüsselsheim αναλαμβάνει παγκόσμια ευθύνη για ολόκληρο το Groupe PSA. Οι ικανότητες των διαφόρων ομάδων εξειδίκευσης αλληλοσυμπληρώνονται άριστα μέσα σε ένα παγκόσμιο δίκτυο – προς όφελος και των πέντε μαρκών του group (Opel, Vauxhall, Peugeot, Citroën και DS Automobiles). Επιπλέον, όλα τα νέα οχήματα Opel θα αναπτύσσονται στο μέλλον στο Rüsselsheim.

Η συνεργασία μεταξύ των ομάδων εξέλιξης είναι ευπρόσδεκτη από τους πελάτες. Με τα μοντέλα Crossland X, Mokka X και Grandland X, η εταιρεία αποκτά μία ισχυρή θέση στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά των SUV, ενώ ηγείται και της Ευρωπαϊκής κατηγορίας SUV B. Οι μάρκες Opel και Vauxhall συμβάλλουν στην επιτυχημένη προϊοντική επέλαση μοντέλων SUV του Groupe PSA με την Οικογένεια X. Το πρώτο εξάμηνο του 2018, τα μοντέλα αυτά είχαν μερίδιο 167.200 οχημάτων επί των πωλήσεων και των δύο μαρκών.

Μετά το σπορ Insignia GSi, η εταιρεία θα λανσάρει επίσης μία έκδοση GSi του Corsa το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς. Η νέα, επιβατική έκδοση Combo Life και το επαγγελματικό Combo θα επιταχύνουν ομοίως την άνοδο. Του χρόνου, θα ακολουθήσει το νέο Corsa – συμπεριλαμβανομένης μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης με μπαταρία το 2020, που σημαίνει ότι η Opel θα έχει ήδη τέσσερα ηλεκτρικά / plug-in υβριδικά οχήματα στη γκάμα της το 2020. Μέχρι το 2024, όλες οι σειρές ευρωπαϊκών επιβατικών οχημάτων θα διαθέτουν μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία, ή μία plug-in υβριδική. Αυτό θα υλοποιηθεί με την άμεση χρήση των πολύ-ενεργειακών πλατφορμών του Groupe PSA.

Με νέους εισαγωγείς σε Μαρόκο, Τυνησία, Ν. Αφρική και Λίβανο, η εταιρεία προχωρά αποφασιστικά με σκοπό να διπλασιάσει τις πωλήσεις της εκτός Ευρώπης μέχρι το 2020. Μοντέλα της Opel θα συναρμολογούνται στη Ναμίμπια από το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς. Μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, πάνω από το δέκα τοις εκατό του όγκου πωλήσεων της Opel θα κατασκευάζονται εκτός της Ευρώπης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!