Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Μπερλουσκόνι: «Είμαι ο Ιησούς Χριστός της πολιτικής»
Ιδιοκτήτης κρουαζιερόπλοιων, μεγιστάνας των μέσων μαζικής ενημέρωσης, ιδιοκτήτης μεγάλου ποδοσφαιρικού συλλόγου, πρωθυπουργός, καταδικασμένος απατεώνας και τώρα ... ίσως διαμορφωτής νέας ηγεσίας για την Ιταλία, μέσα από τη δική του πολιτική επιρροή.
Στα 81 του χρόνια, ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι αψήφησε τους αντιπάλους, τους εισαγγελείς και τα σεξουαλικά σκάνδαλα μέσα από μια σειρά αναχωρήσεων από την πολιτική, αλλά κι επιστροφών. Και καθώς οι Ιταλοί προετοιμάζονται να ψηφίσουν στις 4 Μαρτίου, ο τέσσερις φορές πρωθυπουργός τους, είναι και πάλι κεντρικό πρόσωπο, με το συνασπισμό του να είναι το μεγαλύτερο μπλοκ στη νέα κοινοβουλευτική περίοδο.
"Η δύναμη του Μπερλουσκόνι είναι εξαιρετική, έχει μια εκπληκτική ικανότητα να δέχεται κτυπήματα και παρ' όλα αυτά, να αντιστέκεται" λέει ο Giovanni Orsina, συγγραφέας του βιβλίου «Μπερλουσκονισμός και Ιταλία: Μια ιστορική ερμηνεία». "Είναι σαν να πιστεύει ότι αν δεν είναι στο προσκήνιο, είναι νεκρός".
Ή, όπως δήλωσε ο ίδιος ο Μπερλουσκόνι: "Είμαι ο Ιησούς Χριστός της πολιτικής. Είμαι ασθενής θύμα, τα έβαλα με όλους, θυσιάζω τον εαυτό μου για όλους".
Καθώς ετοιμάζεται να γράψει ένα ακόμα κεφάλαιο, υπάρχουν μερικά στιγμιότυπα από το «έπος» του Μπερλουσκόνι.
- Ο Μπερλουσκόνι γεννήθηκε σε οικογένεια τραπεζικού, αν και περιγράφει τον εαυτό του ως "παιδί του πολέμου" καθώς η οικογένεια του αναγκάστηκε να αλλάξει τόπο κατοικίας και να μετακομίσει στην ιταλική επαρχία για να προστατευθεί από τον πόλεμο. Η πρώτη του εργασιακή εμπειρία ήταν στην ηλικία των 8 ετών, όταν έμαθε να αρμέγει γάλα από αγελάδες.
Μετά τις νομικές σπουδές, ο νεαρός Μπερλουσκόνι εργάστηκε ως τραγουδιστής σε κρουαζιερόπλοια και νυχτερινά κέντρα, αυτοσχεδιάζοντας τραγούδια για τους ανθρώπους στο ακροατήριο. "Πάντα έχω απολαύσει την εύρεση της σωστής ομοιοκαταληξίας", δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό Canale 5 τον Νοέμβριο. Τελικά, η αφοσίωση στο καθήκον τερμάτισε τη μουσική του καριέρα. "Ο πατέρας μου έβγαλε τα αυτιά μου και μου είπε ότι δεν μπορούσα να είμαι τραγουδιστής όλη μου τη ζωή", θυμάται.
Μετά την πρώτη του περιουσία που έκανε δραστηριοποιούμενος στην αγορά ακινήτων, η αγορά ενός καλωδιακού καναλιού του Μιλάνου το 1978 ήταν η πρώτη επιχείρηση του Μπερλουσκόνι στην τηλεόραση. Προσφέροντας ένα πρόγραμμα από σαπουνόπερες και διάφορα σόου, συχνά με φτωχές γυναίκες, ο Μπερλουσκόνι αξιοποίησε το άνοιγμα των ιταλικών ραδιοτηλεοπτικών μέσων για να οικοδομήσει μια ιδιωτική αυτοκρατορία που ανταγωνίζεται το κρατικό δίκτυο RAI. Σήμερα, η εταιρεία επενδύσεων με έδρα το Μιλάνο, η Fininvest SpA, κατέχει μερίδια στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τη βιοτεχνολογία και τη χρηματοδότηση, συμπεριλαμβανομένων των δύο μεγαλύτερων εκμεταλλεύσεών της, της Banca Mediolanum SpA και του ραδιοτηλεοπτικού φορέα Mediaset SpA. Η καθαρή αξία του Berlusconi είναι περίπου 8,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον Δείκτη Bloomberg Billionaires, αυξημένος κατά 2,5% φέτος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!