Κυριακή 25 Ιουνίου 2017


Ξεκίνησε η εμπορική καριέρα του νέου Honda Civic στην ελληνική αγορά. Ο τιμοκατάλογος του μικρομεσαίου ιαπωνικού αυτοκινήτου ξεκινά από τα 20.650 ευρώ.

Λόγω των νέων χαρακτηριστικών του και της αναθεωρημένης εμπορικής πολιτικής εκτιμώ ότι θα συμβάλει στην αύξηση του ποσοστού της μάρκας στη τοπική αγορά.

Στον δρόμο του θα βρει καταξιωμένα μοντέλα όπως τα VW Golf, Opel Astra, Toyota Auris, Ford Focus κ.ά., αλλά πλέον έχει και το πλεονέκτημα του βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ.

Η δέκατη γενιά του Civic είναι ένα δυναμικό, πεντάθυρο σπορ hatchback.

Η ομάδα εξέλιξης πραγματοποίησε εκτενείς δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, αξιολογώντας ακόμα και ευρωπαϊκά πολυτελή οχήματα, προκειμένου να ορίσει τους στόχους της για οδηγική άνεση, οδική συμπεριφορά, κατευθυντικότητα, χαρακτηριστικά NVH, ποιότητα εσωτερικού και πολιτισμένη λειτουργία.

Βασισμένο σε μία κληρονομιά 40 χρόνων, είναι φαρδύτερο κατά 30 χιλ., μακρύτερο κατά 136 χιλ. και χαμηλότερο κατά 20 χιλ. από όλους τους προκατόχους του, έχει κοντούς προβόλους και γραμμές που προδίδουν υψηλά επίπεδα αεροδυναμικής απόδοσης.

Η χαμηλωμένη θέση των καθισμάτων αποτελεί μία σημαντική αλλαγή σε σχέση με την ένατη γενιά του μοντέλου.

Ο οδηγός έχει καλύτερη αίσθηση επαφής με το όχημα, που επιτείνεται από τη βελτιωμένη ορατότητα στο εμπρός τμήμα. Η δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας περιλαμβάνει ενσωμάτωση των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto.

Ο αεροδυναμικός συντελεστής CdA -ο συνδυασμός συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) και μετωπικής επιφάνειας (A)- είναι βελτιωμένος κατά 3% συγκριτικά με το απερχόμενο, αγγίζοντας τα καλύτερα επίπεδα της κατηγορίας.

Είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη που διατίθεται με τους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.5. Συνδυάζονται με νέο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο CVT.

Εξοπλίζονται με άμεσο ψεκασμό, συμπαγή υπερτροφοδότη μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας, ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης, τεχνολογίες ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μεταβλητού χρονισμού και βύθισης βαλβίδων (VTEC) και διπλού μεταβλητού ελέγχου χρονισμού (VTC) κ.ά.

Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ.

Η μέγιστη ροπή των 20,2 χλγρμ. με εξάρι κιβώτιο διατίθεται στις 2.250 σ.α.λ. Οι επίσημες εκπομπές CO2 είναι μόλις 106 γραμ./χλμ.(CVT), μέση κατανάλωση 4,7 λίτρα/100χλμ.

Ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 παράγει 182 ίππους και ροπή 24,2 χλγρμ. Εκπομπές CO2 133 γραμ./χλμ., μέση κατανάλωση 5,8 λίτρα/100χλμ. Τιμές, 1.0 Comfort 20.650 ευρώ, 1.0 Elegance 23.750 ευρώ, 1.5 Sport 25.650 ευρώ, 1.5 Sport CVT 27.150 ευρώ.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!