Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017


Η υπεροχή της Mercedes στις πολυτελείς λιμουζίνες είναι αναμφισβήτητη. Είναι στις πρώτες θέσεις της λίστας ανώτατων κυβερνητικών στελεχών, επιχειρηματιών, ηθοποιών και πλούσιων πολιτών σε όλον τον κόσμο.

Η γερμανική μάρκα ανανέωσε την S Class για να προσφέρει υψηλοτέρα ποσοστά πολυτέλειας, άνεσης και εξοπλισμού.

Επίσης, αναβάθμισε και την γκάμα των κινητήρων. Η παγκόσμια παρουσίαση της ανανεωμένης Mercedes S Class έγινε στη Ζυρίχη, τη φημισμένη ελβετική πόλη με το ιδιαίτερα υψηλό βιωτικό επίπεδο -βασικός μισθός 3.600 ευρώ- και την επίδραση της γερμανικής κουλτούρας σε όλους τους τομείς.

Ξεκίνησα τη δοκιμή με την έκδοση που θα αποκτήσουν ελάχιστοι Ελληνες, λόγω της ιδιαίτερα υψηλής τιμής της. Κοστίζει στην Ελλάδα 252.673 ευρώ!

Πάτησα το μπουτόν που ενεργοποιεί τον V8 Biturbo κινητήρα βενζίνης 4.000 κ.εκ. της Mercedes AMG S 63 4MATIC και απόλαυσα την αίσθηση που δίνει το μοτέρ, ακόμη και όταν λειτουργεί στο ρελαντί.

Πρόκειται για μια μονάδα παραγωγής ενέργειας που δίνει διαφορετικό χαρακτήρα στο πολυτελές αυτοκίνητο, μήκους 5,29 μ. Η μεγαλοπρεπής λιμουζίνα στα χέρια του έμπειρου οδηγού μετατρέπεται σε σπορ αυτοκίνητο.

Πατώντας βαθιά το γκάζι ένιωσα την ισχύ των 612 ίππων και άκουσα τον θαυμάσιο ήχο του μοτέρ.

Ολα γίνονται με μαγικό τρόπο. Το μοτέρ λειτουργεί σαν ηλεκτρικό, το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων είναι άριστο και η μεταφορά της ροπής στους τέσσερις τροχούς ολοκληρώνεται με υποδειγματικό τρόπο.

Με τον φόβο να καταγράψουν οι κάμερες τις κινήσεις μου, ξεπέρασα τα αυστηρά όρια ταχύτητας. Οσο ανέβαινε η βελόνα του κοντέρ τόσο πιο όμορφη και γλυκιά ήταν η αίσθηση.

Καλύπτει τα πρώτα 100χλμ./ώρα σε 3,5’’ και η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Κατανάλωσε 12 λίτρα/100χλμ., επίσημη τιμή 8,9 λίτρα/100χλμ. Εκπέμπει 203 γρ. CO2/χλμ.

Το βαρύ αυτοκίνητο που θα μεταφέρει τους πλουσιότερους ανθρώπους, μου απέδειξε ότι έχει και μια άλλη πλευρά, την οποία όμως θα απολαμβάνει ο οδηγός του αφεντικού.

Το δεύτερο σκέλος της δοκιμής έγινε με την έκδοση S 560 4 MATIC. Εδώ το μοτέρ των 4.000 κ.εκ. αποδίδει 469 ίππους. Απουσιάζει η σπορ αίσθηση της AMG, αλλά διατηρεί τα άριστα στοιχεία άνεσης.

Το τυπικό τεστ 0- 100χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,6’’ και η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Κατανάλωσε 11 λίτρα/100χλμ., επίσημη τιμή 8,8 λίτρα/100χλμ.

Εκπέμπει 200 γρ. CO2/χλμ. Κοστίζει 171.147 ευρώ. Το μεγαλύτερο ποσοστό της τιμής αφορά τους φόρους, οι οποίοι έχουν αυξηθεί υπέρμετρα για τα πολυτελή αυτοκίνητα.

Η ναυαρχίδα της γκάμας της γερμανικής μάρκας έχει δεχθεί περίπου 6.500 βελτιώσεις και αλλαγές.

Εξωτερικά ξεχωρίζουν η νέα μάσκα και τα ανασχεδιασμένα μπροστινά φωτιστικά σώματα. Εφοδιάζεται με δύο οθόνες υψηλής ανάλυσης 12,3 ιντσών και νέα κουμπιά στο νέο τιμόνι.

Το σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας αναβαθμίστηκε, λειτουργεί μέσω του touchpad, καθώς και με φωνητικό έλεγχο που εκτελεί πάνω από 450 εντολές.

Ο έλεγχος ενεργής απόστασης Distronic και το Active Steering Assist διατηρούν την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

Το Distronic χρησιμοποιεί περισσότερα δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης. Υποστηρίζει τον οδηγό ανάλογα με την επιλεγείσα διαδρομή και προσαρμόζει τη ταχύτητα του οχήματος, αξιολογώντας τις συνθήκες κυκλοφορίας.

Η ανανεωμένη Mercedes S Class θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα τον Οκτώβριο.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!