Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Υπάρχουν φορές που το πάθος για ζωή ξεπερνά τα εμπόδια
Στο χθεσινό επεισόδιο του So You Think You Can Dance είδαμε την 22χρονη Βιολέττα Αβραμίδου, να δοκιμάζει την τύχη της μπροστά στην κριτική επιτροπή. Η νεαρή κοπέλα ασχολείται από μικρή με το χορό, όμως ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα που είχε, την ανάγκασε αποσυρθεί για 8 μήνες.
«Μου έλεγαν ότι δεν θα μπορέσω να ξαναπερπατήσω. Οκτώ μήνες γνώριζα ότι δεν θα μπορώ να χορέψω ξανά, οπότε αυτή τη στιγμή ζω ένα θαύμα» είπε η Βιολέττα στην κάμερα του show, λίγο πριν μπει στην αίθουσα για να περάσει την οντισιόν.
«Είχα ένα σοβαρό ατύχημα και για 8 μήνες ήμουν δύσκολα. Ήμουν αρκετό καιρό στην Εντατική ετοιμοθάνατη και αυτή τη στιγμή ήρθα να μοιραστώ μαζί σας αυτό το θαύμα που ζω. Είχα αρκετά σπασίματα. Είχα 23 σπασίματα στο πρόσωπο μου. Ήταν βαρύ. Χτύπησα τη μέση μου, τη λεκάνη μου, το γοφό μου, το ισχίο μου!», εξήγησε η ίδια όταν βρέθηκε απέναντι από τους κριτές.
Η Βιολέττα, τελικά, κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για το Bootcamp με την ευλυγισία της και το κέφι της στο χορό.

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!