Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Ελληνίδα Ολυμπιονίκης έτρωγε μία αγκινάρα όλη την ημέρα
Ένα από τα πρόσωπα που είχαν δεχτεί πρόταση και σκέφτεται να πάρει μέρος στο «Survivor» είναι και η ολυμπιονίκης Πηγή Δεβετζή.
Όπως αποκάλυψε στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day» θα ήθελε πολύ να δοκιμαστεί στο ριάλιτι και θα τα κατάφερνε στα αθλήματα αλλά και στην... πείνα, καθώς υπήρχε περίοδος που έτρωγε μία αγκινάρα όλη μέρα.
«Μου έκαναν πρόταση για το Survivor. Μπορεί και να πάω. Θα τα κατάφερνα. Δεν το είχα σκεφτεί πολύ σοβαρά για να πάω. Τώρα μου αρέσει. Αν μπουν, βγουν τώρα δεν ξέρω… Θα ήθελα πάρα πολύ. Την πείνα την έχω στο τσεπάκι.Όταν ήμουν αθλήτρια, επειδή ήμουν λίγο γεματούλα για το άθλημα που έκανα και έτρωγα επί πόσες μέρες, τέτοιες μέρες σαν το Πάσχα, μια αγκινάρα όλη την ημέρα. Κάποια στιγμή ένας συνάδελφος μου είχε βγάλει μια φωτογραφία και μετά έβαζα όλο μίνι και σορτσάκια για να δείξω ότι δεν είμαι έτσι. Ο φακός καμιά φορά σε παίρνει με έναν τρόπο που μπορεί να σου δείξει ατέλειες», είπε χαρακτηριστικά.
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!