Τρίτη 3 Μαΐου 2016


Η σουηδική άποψη για το πολυτελές αυτοκίνητο γνωρίζει μεγάλη επιτυχία σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα οι οδηγοί αγάπησαν τη Volvo γιατί προσφέρει το πιο ανταγωνιστικό πακέτο της αγοράς στις περισσότερες κατηγορίες.

Ενα ακόμη δείγμα της σουηδικής κουλτούρας είναι το νέο Volvo V60 Cross Country.

Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πρόταση, η οποία δεν αρνείται να αντιμετωπίσει τη λάσπη και τον χωματόδρομο περιορισμένης δυσκολίας.

Δηλαδή είναι ένα μοντέλο το οποίο έχει διπλή χρήση, στην άσφαλτο προσφέρει άνεση, ασφάλεια και επιδόσεις, ενώ στην εξοχή παρέχει την ευχαρίστηση της διαφυγής.

Οδήγησα την έκδοση D4, που ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις και εξασφαλίζει χαμηλό κόστος χρήσης.

Το μοτέρ είναι ολοκαίνουργιο και βγήκε από τα εργαστήρια της μάρκας. Ντίζελ 2.000 κ.εκ. με τέσσερις κυλίνδρους, της γενιάς Drive-E. Η απόδοσή του στο όριο που θέλει κάθε κεφάτος οδηγός στην περιοχή των 190 ίππων.

Και δεν είναι μόνο αυτό το θετικό στοιχείο που έρχεται από τους εξελιγμένους κυλίνδρους της σουηδικής κατασκευής. Βάλτε στην εξίσωση και τα 40,8 χλγμ. ροπής για να πάρετε μια πρώτη γεύση.

Και επειδή όλα έχουν τη σημασία τους, η ροπή έρχεται από χαμηλά, από τις 2.900 σ.α.λ., για να κάνει τη διαφορά. Μόλις πάτησα ελαφρά το γκάζι, το βαρύ αυτοκίνητο άρχισε να γράφει χιλιόμετρα. Ο τρόπος που αποδίδει το μοτέρ είναι θαυμάσιος. Ολα γίνονται με μαγικό τρόπο και απόλαυσα την οδήγηση.

Το νέο εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων μου έφτιαξε περισσότερο το κέφι, γιατί απαλλάχτηκα από τις συχνές αλλαγές στο αστικό περιβάλλον. Εδώ που τα λέμε, στην εθνική οδό και κυρίως στον δρόμο προς τη Βυτίνα θα ήθελα να είχα ένα καλό χειροκίνητο κιβώτιο. Συμβιβάστηκα με τη χειροκίνητη επιλογή προγραμματισμένων σχέσεων.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής δεν είχε χειριστήρια στο τιμόνι, αν το αγοράσετε σας προτείνω να τα αποκτήσετε γιατί είναι χρήσιμα. Κανένα παράπονο για τις επιδόσεις, το κοντέρ δείχνει 100 χλμ./ώρα σε 7,7’’ και η τελική φθάνει τα 210 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση στο τεστ ήταν 5,9 λίτρα/100 χλμ., εργοστασιακή 4,6 λίτρα/100 χλμ. Εκπομπές CO2 120 γραμ./χλμ.

Διαθέτει και την οικολογική λειτουργία ECO+ που περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου έως και 5%. Βελτιστοποιεί τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων, τον έλεγχο του κινητήρα και την απόκριση του γκαζιού, επεμβαίνει και στη λειτουργία του συστήματος Start/Stop.

Επίσης, εκμεταλλεύεται την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου και το αφήνει να ρολάρει, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Το σύστημα αυτό αποσυμπλέκει τον κινητήρα σε ταχύτητες πάνω από 65 χλμ./ώρα, όταν ο οδηγός δεν ασκεί πίεση στο πεντάλ του γκαζιού.

Ενα ακόμη θετικό στοιχείο είναι το τεχνολογικό του υπόβαθρο. Διαθέτει όλη την τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας της Volvo Intellisafe: σύστημα υποβοήθησης ελεγχόμενης κατάβασης, ενεργή υψηλή δέσμη φώτων, City Safety αποτελεσματικό μέχρι τα 50 χλμ./ώρα, ανίχνευση πεζών και ποδηλατών με αυτόματη πέδηση, βελτιωμένο BLIS για καλύτερη ορατότητα, Cross Traffic Alert, Road Sign Information.

Να σταθώ στο σύστημα ανίχνευσης πεζών και ποδηλατών με αυτόματη πέδηση που βασίζεται στη συνεργασία ραντάρ και κάμερας με έναν προηγμένο αισθητήρα και μπορεί να ανιχνεύσει πεζούς και ποδηλάτες εμπρός από το αυτοκίνητο. Προειδοποιεί τον οδηγό και, αν δεν αντιδράσει, επιβραδύνει το αυτοκίνητο.

Η βασική έκδοση κοστίζει 34.900 ευρώ.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!