Τρίτη 17 Μαΐου 2016


Τα premium SUV είναι ζηλευτά αυτοκίνητα γιατί συνδυάζουν τα στοιχεία των υπερυψωμένων μοντέλων με την πολυτέλεια και την φινέτσα. Τα θεωρώ μια ακόμη κατάκτηση της αυτοκινητοβιομηχανίας και δεν χάνω ευκαιρία να τα οδηγήσω.

Η BMW X3 XDrive 20d, που είχα στη διάθεση μου για μεγάλο χρονικό διάστημα, με κέρδισε γιατί προσφέρει την μεγαλύτερη δυνατή δόση οδηγικής ευχαρίστησης στη κατηγορία των μεσαίων πολυτελών SUV.

Αν και έχει μήκος 4,65 μ., κρύβει τον όγκο της και από την στιγμή που θα κυλήσουν οι τροχοί αφοσιώνεται στην αποστολή της. Σε κάθε ταχύτητα αμάξωμα, αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης και τετρακίνηση, εργάζονται πυρετωδώς για να αντιμετωπίσουν τους νόμους της φύσης.

Τα καταφέρνουν θαυμάσια. Κάθε στιγμή γνώριζα που πατάνε οι ρόδες(225/60/17). Το στιβαρό τιμόνι με την άμεση απόκριση δίνει πλήρη και ακριβή πληροφόρηση αυξάνοντας το αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς.

Η καλύτερη τετρακίνηση της κατηγορίας κάνει ‘’θαύματα’’ στην άσφαλτο και στο off road περιορισμένης δυσκολίας. Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς δεν έχει καμία σχέση με ανάλογες κατασκευές της πολυτελούς κατηγορίας.

Είναι χρόνια μπροστά, γιατί η βαυαρέζικη μάρκα γνωρίζει την πιο καλή συνταγή δημιουργίας οδηγικών συγκινήσεων. Η μονάδα παραγωγής ενέργειας είναι ενα ακόμη ατού του γερμανικού αυτοκινήτου. Η χωρητικότητα του τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα ανέρχεται στα 2.000 κ.εκ. και τα τεχνικά στοιχεία είναι άριστα.

Οι 190 ίπποι προσφέρονται στις 4.000 σ.α.λ. και ζητάνε μόλις 7 λίτρα ντίζελ/100 χλμ.(εργοστασιακή μέτρηση 5,4 λίτρα/100χλμ.). Η ροπή πανταχού παρούσα και σε μεγάλη ποσότητα, γιατί το αυτοκίνητο έχει όγκο και βάρος 1.805 κιλά.

Μόλις πατήσεις το γκάζι, τα 40,4 χλγμ. ροπής σε καλοδέχονται στην οδηγική εμπειρία που μόλις ξεκινά. Από τις 1.750- 2.250 σ.α.λ. είναι ο καλύτερος σύμμαχος του οδηγού.

Το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με paddles στο τιμόνι, δουλεύει υποδειγματικα και συμβάλει στην άνεση του οδηγού. Το χρονόμετρο ‘’χάνει το χρώμα του’’, όταν δείχνει μόλις 8,1 ‘’ για τα πρώτα 100χλμ.

Τελική ταχύτητα 210χλμ./ωρα. Εκπομπές CO2 143 γραμ./χλ., τέλη κυκλοφορίας 266 εύρω. Οδηγός και επιβάτες κάθονται αναπαυτικά στα μεγάλου μεγέθους καθίσματα με την φίνα δερμάτινη επένδυση(έξτρα).

Η αποθηκευτική ικανότητα καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες από 550-1.600 λίτρα. Εύκολη διασύνδεση οδηγού, οχήματος και εξωτερικού κόσμου.

Νέα χαρακτηριστικά του ConnectedDrive, iDrive Controller με ενσωματωμένο touchpad (για εισαγωγή κειμένου μέσω αφής), Parking Assistant, έγχρωμη Head-Up Display, High Beam Assistant που αποτρέπει το θάμπωμα των άλλων χρηστών του δρόμου από τα φώτα, DrivingAssistantPlus με LaneDepartureWarning, Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go και προληπτιική προστασία πεζών.

Η τιμή της βασικής έκδοσης είναι 48.850 ευρώ με το όφελος της απόσυρσης. Η υψηλή φορολογία αδικεί και αυτό το αξιόλογο αυτοκίνητο. Μακάρι να παραχθεί με πιο μικρό κινητήρα.
real.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!