Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Σε ένα μπλόκο της τροχαίας για αλκοτέστ, έχουνε σταματήσει 10 αυτοκίνητα και οι αστυνομικοί αρχίζουν τον έλεγχο στους οδηγούς. Ενώ γίνεται αυτό, έρχεται ένας που ήταν πολύ, μα πάρα πολύ λιώμα και λέει με φωνή μεθυσμένου στον αστυνόμο:

– Εμένα θέλω να τεστάρεις πρώτο… Εμένα θέλω να τεστάρεις πρώτο…
– Με τη σειρά σου του λέει ο αστυνόμος.
Ο μπεκρής επιμένει:
– Εμένα να τεστάρεις πρώτο… Εμένα θέλω να τεστάρεις πρώτο…
Τον παίρνει λοιπόν στην άκρη ο αστυνόμος και του δίνει να φυσήξει – ΟΛΑ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ!
Του λέει τότε ο τροχονόμος:

– Τώρα θα δεις τι θα σου κάνω! Θα σου πάρω το δίπλωμα και θα σου πάρω και τις πινακίδες για να μάθεις να είσαι λιώμα στο τιμόνι…
Και γυρίζοντας με απάθεια ο μπεκρής του απαντάει:
– Δε πα να πάρεις και τα’ αρ….ια μου; Εγώ είμαι πεζός!!!

http://pestomou.info


Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!