Τα έξυπνα δοκιμαστήρια δεν είναι κάτι καινούργιο. Επιτρέπουν να δοκιμάζουμε ρούχα, βλέποντας διαφορετικά χρώματα και διαστάσεις, χωρίς στην πραγματικότητα να τα φοράμε.
Πρόσφατα, οι διοργανωτές του φεστιβάλ τεχνολογίας και μόδας στο Ισραήλ προσπάθησαν να δείξουν ότι οι δύο αυτοί τομείς πάνε τελευταία χέρι-χέρι.
Εταιρίες start up και οίκοι μόδας παρουσίασαν λοιπόν κάθε λογής γκάτζετ που φοριέται και έδειξαν με τον τρόπο τους ποιο θα είναι το μέλλον. Ποια είναι η άποψη της διοργανώτριας του φεστιβάλ, Γιαέλ Κότσμαν;
«Αυτές οι startup αποδεικνύουν ότι με την τεχνολογία μπορούμε να αλλάξουμε τον τρόπο που ο κόσμος καταναλώνει την μόδα, είτε πρόκειται για ένα μαγαζί με ρούχα, είτε διαδικτυακά.
Μπορούμε να δημιουργήσουμε μια συνολική εμπειρία, συνδυάζοντας το διαδικτυακό κομμάτι με την πραγματική βόλτα στα μαγαζιά. Αυτές οι νέες start up έχουν εξελίξει αυτό το ζήτημα».
Η startup Infime έχει φτιάξει μια εφαρμογή για να μπορούν οι γυναίκες να αγοράσουν εσώρουχα στο σωστό μέγεθος.
Υπολογίζει το σώμα σε τρεις διαστάσεις, με αποτέλεσμα οι επίδοξες πελάτισσες να μην χρειάζεται να δοκιμάσουν αυτό που θέλουν να αγοράσουν.
«Η εφαρμογή μας επιτρέπει να οπτικοποιήσουμε το τρισδιάστατο σώμα, να φτιάξουμε το μοντέλο της πελάτισσας σε τρεις διαστάσεις, εισάγοντας τις αναλογίες του σώματός της.
Αυτό μπορεί να γίνει είτε online σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή σε ένα πραγματικό κατάστημα, σκανάροντας τον κωδικό QR του προϊόντος και βλέποντας αν της ταιριάζει» τόνισε ο ιδρυτής της Infime, Μάικλ Λίτβιν.
Όλα αυτά οδηγούν σε ρούχα που θα ταιριάζουν απόλυτα στα γούστα του πελάτη, ο οποίος θα δίνει όλες τις λεπτομέρειες του ρούχου που θέλει να αγοράσει.
Με τον τρισδιάστατο εκτυπωτή που θα έχει σπίτι του, θα μπορεί να φτιάχνει το ένδυμα που θα φορέσει.
ΠΗΓΗ: euronews.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου