Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015


Ο Γιώργος Τζαβέλλας έβγαλε την πίκρα του πριν από λίγο μέσω Instagram με πολλές "μπηχτές" για τον Άγγελο Αναστασιάδη.
Διαβάστε τι έγραψε...
"Μπορώ να αντέχω να με βρίζουν, να με φθείρουν, και να διαρρέουν ψέμματα όσοι αντίπαλοι θέλουν. Μπορούν να το κάνουν και μέλη της οικογένειάς μου, αφού όμως μάθουν την αλήθεια. Κι εγώ πιστεύω στον Θεό, αλλά θεωρώ ότι την πίστη σου την υπηρετείς μόνο με αλήθεια. Πέρασα ένα δύσκολο εξάμηνο και δεν μίλησα, για να μην κάνω κακό στην ομάδα, που μου φέρεται άψογα.
Παρότι εξασφάλισα ειδική άδεια να επισκεφτώ τον προσωπικό μου γιατρό (ενώπιον των συμπαικτών μου) κι ενώ ενημέρωσα την επόμενη μέρα τον προπονητή ότι θα μπορέσω να συμμετέχω κανονικά στην αποστολή για το Καραϊσκάκη, προς έκπληξή μου ενημερώθηκα μέσω σάιτ ότι βρίσκομαι εκτός αποστολής.
Τις επόμενες μέρες κι ενώ ο προπονητής αναγνώρισε το λάθος του και με διαβεβαίωσε πως θα το κάνει αυτό δημόσια, ποτέ δεν το έκανε αυτό πειστικά. Έπειτα, μετά το παιχνίδι της Τρίπολης, μου ανακοίνωσε πως επειδή είμαι εγώ ο φταίχτης της ήττας, δεν πρόκειται με εκείνον προπονητή να ξαναπαίξω και με έθεσε για μια ακόμη φορά εκτός ομάδας.
Εγώ μιλάω με το όνομά μου μπροστά. Δεν βάζω τον “πλαϊνό” μου να διοχετεύει επανειλλημένα ψέματα στα μίντια. Εξάλλου, η Παναγιά και το ψέμα δεν πάνε μαζί".
Η ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στο κράξιμο του Τζήμερου για Αναστασιάδη! "Κλικ" ΕΔΩ  
sportdog.gr
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!