Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Η Άννα Βίσση σε πρόσφατη συνέντευξη της αναφέρθηκε στη βουλιμία αλλά και στο αν έφτασε σε ακραία σημεία...

«Ναι, έφτασα. Με ταλαιπώρησε μέσα μου κι εγώ αντίστοιχα ταλαιπώρησα το κορμί μου και την ψυχή μου. Όταν ένας άνθρωπος έχει τέτοιες εξαρτήσεις, αποκτά και μια κρυφή ζωή, είναι πολύ καταπιεστικό. Τρως μόνος σου... λες ψέματα. Αποφεύγεις τις παρέες, παθαίνεις πανικούς. Το λέω πια ανοιχτά, γιατί είναι πολλά παιδιά που πάσχουν από αυτό και νιώθω πως είναι καλό να το συζητάς. Τα τελευταία χρόνια ζω με την προσπάθεια, νιώθοντας ότι μάλλον το έχω ξεπεράσει. Κάτι άλλο, όμως, που έμαθα μεγαλώνοντας είναι πως δεν ξεπερνάς ποτέ τις εξαρτήσεις σου. Απλά ζεις με αυτές και κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα», λέει η ίδια στο People.
 
Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!