Ένα πρωτότυπο αλλά και αμφιλεγόμενο πείραμα επιχείρησε να κάνει η
αλυσίδα εστιατορίων McDonald's προκειμένου να φάνε τα παιδιά λαχανικά
και συγκεκριμένα μπρόκολο.
Πειραματίστηκαν σε ένα νέο προϊόν, ένα μπρόκολο που θα έχει την γεύση τσιχλόφουσκας. Το πείραμα, όμως, σύμφωνα με το thetoc.gr, δεν στέφθηκε με επιτυχία και αποσύρθηκε πριν ακόμα φτάσει στο μενού των καταστημάτων,καθώς όπως υποστήριξε ο CEO της εταιρείας, Don Thompson, η γεύση του μπρόκολου μπέρδεψε τα παιδιά.
Παρόλα αυτά, η εταιρία έχει προσπαθήσει πολλές φορές να στρέψει τη διατροφή των παιδιών σε πιο υγιεινά προϊόντα με την επιλογή φρούτου, με την χρήση βιολογικού γάλακτος και με την ελάττωση του αλατιού στο παιδικό γεύμα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η κριτική που δέχεται η μεγάλη αλυσίδα, έχει κοστίσει πτώση κερδών της τάξεως του 30% από την αρχή του τρέχοντος έτους.
http://www.thestival.gr
Πειραματίστηκαν σε ένα νέο προϊόν, ένα μπρόκολο που θα έχει την γεύση τσιχλόφουσκας. Το πείραμα, όμως, σύμφωνα με το thetoc.gr, δεν στέφθηκε με επιτυχία και αποσύρθηκε πριν ακόμα φτάσει στο μενού των καταστημάτων,καθώς όπως υποστήριξε ο CEO της εταιρείας, Don Thompson, η γεύση του μπρόκολου μπέρδεψε τα παιδιά.
Παρόλα αυτά, η εταιρία έχει προσπαθήσει πολλές φορές να στρέψει τη διατροφή των παιδιών σε πιο υγιεινά προϊόντα με την επιλογή φρούτου, με την χρήση βιολογικού γάλακτος και με την ελάττωση του αλατιού στο παιδικό γεύμα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η κριτική που δέχεται η μεγάλη αλυσίδα, έχει κοστίσει πτώση κερδών της τάξεως του 30% από την αρχή του τρέχοντος έτους.
http://www.thestival.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου